1
Vraag
2
Reacties
melaniemulder

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Telefoon zegt in gesprek te zijn terwijl ik dat helemaal niet ben...

Ik heb al een tijdje dat als iemand mij probeert te bellen direct “is in gesprek” krijgt te horen terwijl ik dat niet ben. Dit gebeurt al een lange tijd en ik weet niet hoe ik het moet oplossen. Het telefoontje komt daarbij helemaal niet aan op mijn telefoon dus het kan zijn dat mensen mij hebben geprobeerd te bellen, en ik daar geen idee van heb. Heel vervelend dus. 

Mensen moeten mij nu altijd twee keer bellen om mij te bereiken. Hoe kan ik dit oplossen? 

Ik hoop dat iemand hier een antwoord voor heeft! Alvast bedankt :D. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je geeft aan dat telefoontjes pas door komen bij de 2e keer als ze bellen. Heb je toevallig Niet Storen aan staan @melaniemulder?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @melaniemulder 
Heb je je toestel al eens helemaal uitgezet, je SIMkaart uit je toestel gehaald en dan even 5 minuten wachten. Daarna de SIMkaart er weer in en aanzetten. Dan krijgt die een kleine reset en soms wil dat nog wel eens helpen. Als het nu niet werkt, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Deze mensen kunnen je nummer een reset geven, misschien ligt het daar wel aan en ben je daarna weer bereikbaar.

Laat nog even weten of het is gelukt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je geeft aan dat telefoontjes pas door komen bij de 2e keer als ze bellen. Heb je toevallig Niet Storen aan staan @melaniemulder?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Steven wrote:

Je geeft aan dat telefoontjes pas door komen bij de 2e keer als ze bellen. Heb je toevallig Niet Storen aan staan @melaniemulder?

Haha, ja dat kan ook nog.
Zou wel te makkelijk zijn zeg - Maar ja, je weet het maar nooit 🙂

En update aub ook je iPhone! Er is weer een nieuwe update. (Of je android toestel zodat je de laatste software hebt) 😛
 

melaniemulder
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:

Je geeft aan dat telefoontjes pas door komen bij de 2e keer als ze bellen. Heb je toevallig Niet Storen aan staan @melaniemulder?

Ja dat heb ik inderdaad heel vaak aanstaan! Misschien ligt het daar aan?  had ik zelf niet eens bij stil gestaan.. Super bedankt!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Geweldig en zo gemakkelijk kan het leven soms zijn 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @melaniemulder 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic