1
Vraag
2
Reageer en help mee
Holoduke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon nog steeds defect na reparatie

Hallo.

Ik heb mijn paar maanden oude Galaxy s21 fe 2 weken geleden opgestuurd voor spoed reparatie. Na paar dagen weer terug gekregen met de melding dat de telefoon gewoon goed werkt.

Maar dat is dus niet zo. Het bereik van de telefoon met 3g,4g of 5g is praktisch nul. Alle andere telefoons die ik heb werken gewoon goed. In het begin werkte de s21 wel normaal . Pas op een bepaald moment werd het bereik zeer slecht. Alsof intern de antenne niet meer zit aangesloten. Alleen vlak bij een zendmast werkt het nog een beetje, maar 95% van de tijd geen bereik. Het is onbruikbaar voor mij. 

Moet ik de telefoon nu weer opsturen? Krijg ik hem weer terug zonder dat het gefixt is. Wat moet ik doen nu?

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Holoduke 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, dit is wel heel erg vervelend en begrijpelijk dat je hier van baalt. Heb je al eens een andere simkaart, van een andere provider, erin gestopt om te zien of je dan dit zelfde probleem nog hebt. Misschien ligt het aan iets anders en met deze test ben je zeker dat het antenne verhaal nog niet goed is. In dat geval moet je het toestel weer laten opsturen ter reparatie. Daar is, hoe vervelend ook, niets aan te doen. Maar test eerst nog even met een andere provider.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic