1
Vraag
2
Reacties
ersanders

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon gestolen, wat moet ik doen?

Hallo,

Mijn telefoon is gestolen. Wat moet ik doen met mijn abonnement?
Kan dat tijdelijk stil gezet worden en daarna weer actieveren met behoud van het nummer?

Mvg,

Erwin Sanders

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ersanders ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Blokkeer zo ie zo je Simkaart door te bellen naar 0800-0094 of My Vodafone. Daar kunnen ze je Sim-kaart blokkeren en je een nieuwe Sim-kaart opsturen waarmee je natuurlijk je nummer behoud. Verdere informatie krijg je van de klantenservice maar doe in ieder geval nog wel aangiften bij de politie.

Doe bij diefstal binnen 24 uur aangifte bij de lokale politie. Stuur dan binnen 10 werkdagen het proces-verbaal naar ons op. Je hoeft geen aangifte te doen als je je toestel zelf kwijtgeraakt bent.

Vodafone
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

Meer informatie kan je nalezen op deze pagina.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ersanders ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Blokkeer zo ie zo je Simkaart door te bellen naar 0800-0094 of My Vodafone. Daar kunnen ze je Sim-kaart blokkeren en je een nieuwe Sim-kaart opsturen waarmee je natuurlijk je nummer behoud. Verdere informatie krijg je van de klantenservice maar doe in ieder geval nog wel aangiften bij de politie.

Doe bij diefstal binnen 24 uur aangifte bij de lokale politie. Stuur dan binnen 10 werkdagen het proces-verbaal naar ons op. Je hoeft geen aangifte te doen als je je toestel zelf kwijtgeraakt bent.

Vodafone
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

Meer informatie kan je nalezen op deze pagina.
ersanders
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Bedankt voor uw antwoord.
Mijn simkaart is inmiddels geblokkeerd en er is nog geen uur na dat het gebeurd is aangifte gedaan.

Kan ik het proces-verbaal niet per mail opsturen? Vanaf mijn vakantie adres gaat het behoorlijk lang duren en via de mail is
wel handiger lijkt mij. Voor zowel jullie als voor mij.

Met vriendelijke groet,

Erwin
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik werk niet bij Vodafone dus ik weet niet of het kan maar denk dat het in deze tijd wel zou moeten kunnen om te mailen. Beste is dat je morgen even de klantenservice belt en vraagt naar wel email adres het heen kan.

In ieder geval goed dat je aangiften hebt gedaan, dan hoef je niet voor een nieuwe Sim-kaart te betalen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic