1
Vraag
2
Reacties
Janus2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon Galaxy S20 - pincode uitzetten

hoe zet ik de pincode op mijn telefoon(galaxy S20 )uit

Graag een antwoord

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Janus2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Leuke vraag en ik zal even voor je via google zoeken. Er zal vast wel een website zijn die je daarin kan helpen. 

Weet je de pincode nog wel? Dan kun je via Apps → Instellingen → Mijn apparaat → Vergrendelscherm → Schermbeveiliging een andere schermvergrendeling instellen, bijvoorbeeld vegen of een patroon.


Ik heb geen Android maar dit lees ik er over op internet. Sommige modellen hebben Mijn apparaat er niet tussen staan, maar over het algemeen komen ze allemaal op hetzelfde uit. Anders zou @Spara of @Lycke  je hier nog mee kunnen helpen.

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Janus2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Leuke vraag en ik zal even voor je via google zoeken. Er zal vast wel een website zijn die je daarin kan helpen. 

Weet je de pincode nog wel? Dan kun je via Apps → Instellingen → Mijn apparaat → Vergrendelscherm → Schermbeveiliging een andere schermvergrendeling instellen, bijvoorbeeld vegen of een patroon.


Ik heb geen Android maar dit lees ik er over op internet. Sommige modellen hebben Mijn apparaat er niet tussen staan, maar over het algemeen komen ze allemaal op hetzelfde uit. Anders zou @Spara of @Lycke  je hier nog mee kunnen helpen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Janus2, welkom hier!

Ik ben reuze benieuwd of het met de tip van @Energieboy is gelukt of dat je nog hulp nodig hebt. We horen het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic