1
Vraag
2
Reacties
ellebel1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte Wifi ontvangst in centrum Venlo Ihone 6 S

Waarom slechte wifi ontvangst met iPhone 6s in venlo

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @ellebel1
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat je ook met Wifi een goed ontvangst wilt hebben. Wat ervaar je precies met de Wifi in Venlo? Is dit op een bepaalde postcode, in een winkelcentrum. etc.? Wat je kunt proberen is het volgende: je hebt in je toestel de optie om netwerken te vergeten bij de wifi instellingen. Vervolgens maak je opnieuw verbinding met het desbetreffende Wifi netwerk. Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @ellebel1
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat je ook met Wifi een goed ontvangst wilt hebben. Wat ervaar je precies met de Wifi in Venlo? Is dit op een bepaalde postcode, in een winkelcentrum. etc.? Wat je kunt proberen is het volgende: je hebt in je toestel de optie om netwerken te vergeten bij de wifi instellingen. Vervolgens maak je opnieuw verbinding met het desbetreffende Wifi netwerk. Laat je weten of het gelukt is?

ellebel1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Steven, dank voor je snelle reaktie. Ik ga het proberen maar ik blijf niet tevreden over het wifi ontvangst.

B.v inde auto gebruik ik Waze en zodra ik buiten ben geeft hij aan : kan geen gps vinden.

Zogauw ik de grens met Duitsland over ben : geen gps.

I Frankrijk had ik precies hetzelfde terwijl vriendin met haar iphone alle bereik had, dan ligt het toch aan de provider?  ( Ik heb toen tel. Contact met Vodafoon gehad maar geen oplossing) 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wifi en het mobiele netwerk is een groot verschil. Zit je in de auto of ga je de grens over gaat, dan heb je te maken met het mobiele netwerk en niet met wifi. 
Zodra je over gaat naar het mobiele netwerk en je opent waze, heeft je toestel even nodig om verbinding te maken met het GPS netwerk. In het buitenland zijn er natuurlijk andere instellingen nodig. Denk hierbij aan mobiele data en roaming moet aan staan. Het beste kun je de stappen in dit topic doorlopen. Hier staan alle stappen in die je door kunt lopen om een verbinding te krijgen met een netwerk in het buitenland. Houdt er wel rekening mee zodra je de grens over gaat, je telefoon gaat zoeken naar een ander netwerk dit even kan duren. Dit is afhankelijk van waar de masten in het buitenland staan en welk signaal er uit gestuurd wordt @ellebel1

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic