wcklijn
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Server staat relaying niet toe op iPhone

Kan geen emails met mijn iphone versturen omdat server relaying niet toestaat. Gaarne oplossing
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9001Reacties
  • 2887Oplossingen
  • 1923Likes
Hoi wcklijn
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat betekent dat de mail provider geen SMTP Relay toestaat. Dus, met een mail adres van mail provider A mail verzenden op het netwerk van provider B.

Ik heb dit ook wel eens gehad en toen de geinstalleerde mail account verwijderd en vervolgens zelf handmatig geinstalleerd, daarna deden ze het perfect! Lag dus niet aan Vodafone maar aan mn mail accounts die wat aparte instellingen nodig hadden.

Kijk voor meer info:
https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/aanpassen-uitgaande-e-mailinstellingen-249066

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9001Reacties
  • 2887Oplossingen
  • 1923Likes
Hoi wcklijn
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat betekent dat de mail provider geen SMTP Relay toestaat. Dus, met een mail adres van mail provider A mail verzenden op het netwerk van provider B.

Ik heb dit ook wel eens gehad en toen de geinstalleerde mail account verwijderd en vervolgens zelf handmatig geinstalleerd, daarna deden ze het perfect! Lag dus niet aan Vodafone maar aan mn mail accounts die wat aparte instellingen nodig hadden.

Kijk voor meer info:
https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/aanpassen-uitgaande-e-mailinstellingen-249066

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10875Reacties
  • 1631Oplossingen
  • 1954Likes
wcklijn is het gelukt met de tip van Energieboy?
Sharon
Community Developer
Community Developer
  • 3521Reacties
  • 212Oplossingen
  • 428Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.

Uitgelicht topic

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de ni...

Geplaatst in Tips van Vodafone