Hi @Cora69 ,
Alvast van harte met je nieuwe Galaxy S20! Wel een beetje vreemd dat je natuurlijk deze melding ontvangt en er geen 99 tabbladen zijn geopend (dat zijn er wel een heleboel
App gedwongen stoppen
Check eerst even of je de foutmelding als volgt weg krijgt: Instellingen » Apps » (Selecteer de browser) » Gedwongen stoppen.
Is dit niet de oplossing? Dan gaan we de cache legen en het geheugen van de app wissen.
Geheugen wissen
Het cache geheugen verwijder je via: Opslag » Cache legen. Je kunt ook aangeven om alle gegevens te verwijderen zoals cookies, geheugen etc in de app zelf! Soms volstaat het legen van de cache niet (alleen), dan moet je echt àlle geheugen-gegevens van de app wissen.
Nieuwste software
Is dit ook niet de oplossing? Controleer dan of je de nieuwste software update hebt. Dat kan namelijk vaak ook al wat issues oplossen. Dit doe je via: Instellingen - Software-update - Downloaden en installeren.
Toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen
Tot slot zou je nog kunnen proberen om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
Maak wel eerst een back-up van je telefoon voordat je het toestel reset! Dit doe je via Instellingen - Accounts en back-up - Back-up van mijn gegevens. Of bekijk een instructiefilmpje als je dat fijner vindt: Hoe maak ik een back-up van mijn gegevens?
Daarna zet je het toestel terug naar de fabrieksinstellingen. Dat doe je als volgt: ga naar Instellingen - Algemeen beheer - Resetten - Fabrieksgegevens herstellen.
Laat je het weten of het zo is opgelost?