Ik heb sinds 2 dagen de s20, nu wil het geval dat ik constant de melding krijg *kan niet meer dan 99 tabbladen openen, de een na oudste wordt gesloten*, ik heb helemaal niks open staan en zeker geen 99 tabbladen, weet iemand waar dit vandaan komt en hoe ik het kan verhelpen/de melding kan verwijderen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Cora69 ,
Alvast van harte met je nieuwe Galaxy S20! Wel een beetje vreemd dat je natuurlijk deze melding ontvangt en er geen 99 tabbladen zijn geopend (dat zijn er wel een heleboel
App gedwongen stoppen
Check eerst even of je de foutmelding als volgt weg krijgt: Instellingen » Apps » (Selecteer de browser) » Gedwongen stoppen.
Is dit niet de oplossing? Dan gaan we de cache legen en het geheugen van de app wissen.
Geheugen wissen
Het cache geheugen verwijder je via: Opslag » Cache legen. Je kunt ook aangeven om alle gegevens te verwijderen zoals cookies, geheugen etc in de app zelf! Soms volstaat het legen van de cache niet (alleen), dan moet je echt àlle geheugen-gegevens van de app wissen.
Nieuwste software
Is dit ook niet de oplossing? Controleer dan of je de nieuwste software update hebt. Dat kan namelijk vaak ook al wat issues oplossen. Dit doe je via: Instellingen - Software-update - Downloaden en installeren.
Toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen
Tot slot zou je nog kunnen proberen om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
Maak wel eerst een back-up van je telefoon voordat je het toestel reset! Dit doe je via Instellingen - Accounts en back-up - Back-up van mijn gegevens. Of bekijk een instructiefilmpje als je dat fijner vindt: Hoe maak ik een back-up van mijn gegevens?
Daarna zet je het toestel terug naar de fabrieksinstellingen. Dat doe je als volgt: ga naar Instellingen - Algemeen beheer - Resetten - Fabrieksgegevens herstellen.
Laat je het weten of het zo is opgelost?
Hi @Cora69 ,
Alvast van harte met je nieuwe Galaxy S20! Wel een beetje vreemd dat je natuurlijk deze melding ontvangt en er geen 99 tabbladen zijn geopend (dat zijn er wel een heleboel
App gedwongen stoppen
Check eerst even of je de foutmelding als volgt weg krijgt: Instellingen » Apps » (Selecteer de browser) » Gedwongen stoppen.
Is dit niet de oplossing? Dan gaan we de cache legen en het geheugen van de app wissen.
Geheugen wissen
Het cache geheugen verwijder je via: Opslag » Cache legen. Je kunt ook aangeven om alle gegevens te verwijderen zoals cookies, geheugen etc in de app zelf! Soms volstaat het legen van de cache niet (alleen), dan moet je echt àlle geheugen-gegevens van de app wissen.
Nieuwste software
Is dit ook niet de oplossing? Controleer dan of je de nieuwste software update hebt. Dat kan namelijk vaak ook al wat issues oplossen. Dit doe je via: Instellingen - Software-update - Downloaden en installeren.
Toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen
Tot slot zou je nog kunnen proberen om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
Maak wel eerst een back-up van je telefoon voordat je het toestel reset! Dit doe je via Instellingen - Accounts en back-up - Back-up van mijn gegevens. Of bekijk een instructiefilmpje als je dat fijner vindt: Hoe maak ik een back-up van mijn gegevens?
Daarna zet je het toestel terug naar de fabrieksinstellingen. Dat doe je als volgt: ga naar Instellingen - Algemeen beheer - Resetten - Fabrieksgegevens herstellen.
Laat je het weten of het zo is opgelost?
Hey @Cora69 . Welkom hier!
99 tabbladen zijn een heleboel! Op wat voor momenten/acties krijg je deze melding te zien? Of is dat geheel willekeurig?
Ook ik hoor graag of de tip van @SamsungExpert heeft geholpen ^^.
Hallo allen, dank voor jullie antwoord, helaas heeft de eerste tip niet geholpen, ik heb hem net drie dagen maar het lijkt erop dat het 1 bepaalde site is, een snelkoppeling van een werkplanner waar je moet inloggen.
Bedankt voor je terugkoppeling @Cora69 , zou je kunnen aangeven welke browser je gebruikt en of je dit ook ervaart met andere browsers? Wellicht dat je de snelkoppeling even kunt verwijderen en opnieuw kunt instellen?
Keren de tabbladen ook terug als je klinkt op Tabbladen sluiten?
Hai allen, ik ben er nog niet uit hoor, het zijn meerdere websites waarbij hij het aangeeft. Ik gebruik google, heb de snelkoppeling erafgegooid en opnieuw geprobeerd, hij blijft de melding geven. Ik ga zo kijken of chrome oid ook deze meldingen geeft.
Hoi, ik heb een Samsung S8, maar kreeg dezelfde mededeling bij elke nieuwe pagina die ik in Chrome opende. Niet héél belangrijk, want automatisch wordt de oudste gesloten, maar wèl irritant ! Bij mij volstond het legen van de cache niet (alleen), wel het lozen van àlle geheugen-gegevens van deze app.
Super om te lezen @geepee dat je het op deze manier kon oplossen en ook hier vermeld!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.