1
Vraag
2
Reacties
Cora69

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung s20 - foutmelding: Kan niet meer dan 99 tabbladen openen

Ik heb sinds 2 dagen de s20, nu wil het geval dat ik constant de melding krijg *kan niet meer dan 99 tabbladen openen, de een na oudste wordt gesloten*, ik heb helemaal niks open staan en zeker geen 99 tabbladen, weet iemand waar dit vandaan komt en hoe ik het kan verhelpen/de melding kan verwijderen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Cora69 ,

 

Alvast van harte met je nieuwe Galaxy S20! Wel een beetje vreemd dat je natuurlijk deze melding ontvangt en er geen 99 tabbladen zijn geopend (dat zijn er wel een heleboel

 

App gedwongen stoppen
Check eerst even of je de foutmelding als volgt weg krijgt: Instellingen » Apps » (Selecteer de browser) »  Gedwongen stoppen. 

Is dit niet de oplossing? Dan gaan we de cache legen en het geheugen van de app wissen. 

 

Geheugen wissen

Het cache geheugen verwijder je via: Opslag » Cache legen. Je kunt ook aangeven om alle gegevens te verwijderen zoals cookies, geheugen etc in de app zelf! Soms volstaat het legen van de cache niet (alleen), dan moet je echt àlle geheugen-gegevens van de app wissen. 


Nieuwste software

Is dit ook niet de oplossing? Controleer dan of je de nieuwste software update hebt. Dat kan namelijk vaak ook al wat issues oplossen. Dit doe je via: Instellingen - Software-update - Downloaden en installeren

 

Toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen
Tot slot zou je nog kunnen proberen om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
 

Maak wel eerst een back-up van je telefoon voordat je het toestel reset! Dit doe je via Instellingen - Accounts en back-up - Back-up van mijn gegevens. Of bekijk een instructiefilmpje als je dat fijner vindt: Hoe maak ik een back-up van mijn gegevens?
 

Daarna zet je het toestel terug naar de fabrieksinstellingen. Dat doe je als volgt: ga naar Instellingen - Algemeen beheer - Resetten - Fabrieksgegevens herstellen.

 

Laat je het weten of het zo is opgelost?

Bekijk in context

8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Cora69 ,

 

Alvast van harte met je nieuwe Galaxy S20! Wel een beetje vreemd dat je natuurlijk deze melding ontvangt en er geen 99 tabbladen zijn geopend (dat zijn er wel een heleboel

 

App gedwongen stoppen
Check eerst even of je de foutmelding als volgt weg krijgt: Instellingen » Apps » (Selecteer de browser) »  Gedwongen stoppen. 

Is dit niet de oplossing? Dan gaan we de cache legen en het geheugen van de app wissen. 

 

Geheugen wissen

Het cache geheugen verwijder je via: Opslag » Cache legen. Je kunt ook aangeven om alle gegevens te verwijderen zoals cookies, geheugen etc in de app zelf! Soms volstaat het legen van de cache niet (alleen), dan moet je echt àlle geheugen-gegevens van de app wissen. 


Nieuwste software

Is dit ook niet de oplossing? Controleer dan of je de nieuwste software update hebt. Dat kan namelijk vaak ook al wat issues oplossen. Dit doe je via: Instellingen - Software-update - Downloaden en installeren

 

Toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen
Tot slot zou je nog kunnen proberen om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
 

Maak wel eerst een back-up van je telefoon voordat je het toestel reset! Dit doe je via Instellingen - Accounts en back-up - Back-up van mijn gegevens. Of bekijk een instructiefilmpje als je dat fijner vindt: Hoe maak ik een back-up van mijn gegevens?
 

Daarna zet je het toestel terug naar de fabrieksinstellingen. Dat doe je als volgt: ga naar Instellingen - Algemeen beheer - Resetten - Fabrieksgegevens herstellen.

 

Laat je het weten of het zo is opgelost?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Cora69 . Welkom hier! 

99 tabbladen zijn een heleboel! Op wat voor momenten/acties krijg je deze melding te zien? Of is dat geheel willekeurig? 

Ook ik hoor graag of de tip van @SamsungExpert  heeft geholpen ^^. 

Cora69
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo allen, dank voor jullie antwoord, helaas heeft de eerste tip niet geholpen, ik heb hem net drie dagen maar het lijkt erop dat het 1 bepaalde site is, een snelkoppeling van een werkplanner waar je moet inloggen.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Bedankt voor je terugkoppeling @Cora69 , zou je kunnen aangeven welke browser je gebruikt en of je dit ook ervaart met andere browsers? Wellicht dat je de snelkoppeling even kunt verwijderen en opnieuw kunt instellen?

 

Keren de tabbladen ook terug als je klinkt op Tabbladen sluiten?

Cora69
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hai allen, ik ben er nog niet uit hoor, het zijn meerdere websites waarbij hij het aangeeft. Ik gebruik google, heb de snelkoppeling erafgegooid en opnieuw geprobeerd, hij blijft de melding geven. Ik ga zo kijken  of chrome oid ook deze meldingen geeft.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Cora69 ,

 

Heb je toevallig een update over de situatie?

geepee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi, ik heb een Samsung S8, maar kreeg dezelfde mededeling bij elke nieuwe pagina die ik in Chrome opende. Niet héél belangrijk, want automatisch wordt de oudste gesloten, maar wèl irritant ! Bij mij volstond het legen van de cache niet (alleen), wel het lozen van àlle geheugen-gegevens van deze app. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te lezen @geepee dat je het op deze manier kon oplossen en ook hier vermeld! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic