1
Vraag
2
Reageer en help mee
Theboyk2023

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S22 Ultra Dual SIM: 2e simkaart wifispot aanmaken

Ik bezit de Samsung S22 Ultra Dual SIM.

Simkaart 1 is van Vodafone

 

Kan ik in het 2e slot een simkaart an een andere provider zetten en daarmee een wifi hotspot aanmaken?

Bedoeling is dat ik mijn eigen data+telefoon gebruik op sim 1

op sim 2 komt dan een wifi hotspot zodat ik buiten de EU daarmee een hotspot heb voor laptop etc

 

dus de vraag is eigenlijk; kan ik op sim 2 een wifi hotspot opzetten maar sim1 gewoon blijven gebruiken?

of pakt sim1 dan data/internet vanaf sim2?

 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Theboyk2023 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik ben niet thuis in een Samsung toestel dus ik zou niet weten of dat mogelijk is om op een tweede SIMkaart een hotspot aan te maken. Op de eerste zou het misschien wel kunnen, maar ook dat weet ik niet, ben een Apple fan. Het beste kan je even kijken in de gebruiksaanwijzing van je toestel, deze kan je online vinden via Google (even zoeken via google naar: gebruiksaanwijzing Samsung S22 Ultra). Zeker dat je daar een antwoord op kan vinden. 

Of er moet nog iemand hier online zijn die veel weet van Samsung toestellen, dan kan die je misschien helpen. Succes in ieder geval!

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Elke dual-sim telefoon maakt gebruik van 1 data connectie tegelijk.

Dus je kan of data van Sim 1, of data van Sim 2 gebruiken. Dit geldt voor zowel Android als IOS. Sommige toestellen kunnen wel automatisch switchen van simkaart voor het datagebruik als de ene geen connectie heeft.

 

Bellen + SMSen is wel beide tegelijk beschikbaar (in stand-by, als je gebeld wordt op het ene nummer ben je niet bereikbaar op het andere nummer).

 

Je beste optie is een mifi router gebruiker, daar kan je dan de 2e simkaart in doen voor je hotspot.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic