Hoi Sharon,
Nee ik heb toch nog geen actie ondernomen en wel met de volgende reden waar ik ook met Steven al over gesproken heb maar waar ik nog geen reactie van terug gehad heb.
ik was namelijk na chat met jullie helpdesk van plan om dus mijn contract open te breken om hierdoor een nieuw toestel te kunnen bestellen, ik had met Irene vd helpdesk ook besproken dat mijn man per 20-4-2020 overgaat naar Vodafone met een together extra abon. en dat die per maand opzegbaar is en zij gaf aan dat dat dus ook mogelijk is nadat hij actief is bij Vodafone maar dat ik dan daar op moet wachten en het dus sneller zou zijn als ik mijn contract openbrak, en dat was ik eigenlijk voor vandaag van plan maar ik kreeg in het weekend een aanbieding van Mobiel.nl en als ik of mijn man dus daar een nieuw contract afsloot het toestel voor €299 zou kunnen nemen terwijl deze bij Vodafone €528 zou kosten dus had ik de vraag al bij Steven neergelegd wat hieraan te doen is want dat is toch wel een heel groot verschil, ik ben inmiddels nog aan het kijken wat ik nu ga doen om het abn. van mijn man toch maar ergens anders onder te brengen als ik er met Vodafone niet uitkom, ik heb wel ontdekt dat er heel veel verschillende prijzen gerekend worden voor hetzelfde toestel en redelijk dezelfde voorwaarden maar Mobiel.nl blijft nog steeds de goedkoopste, mogelijk kan jij iets betekenen want ik blijf eigenlijk liever met ons beide bij Vodafone en doen we het of via mijn contract of neemt mijn man een langer contract.
Heel verhaal he Sharon, maar misschien kan jij hier iets in betekenen
Groetjes Gerda