Goede middag
Ik kan niet meer in mijn Samsung A72 omdat ik het wachtwoord vergeten ben, Ik heb wel de pukcode en de simcode, maar als ik inlog met mijn simcode vraargt hij weer om de inlogcode. Hoe kan ik een nieuwe inlogcode aanvragen?
groeten Hans
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @daumazansurariz
Heb ik het goed begrepen dat je alleen je pincode (of wachtwoord) van je toestel bent vergeten en daardoor niet meer in je toestel kan? Heb je meer dan 3x foute pincode (wachtwoord) gegeven en 10x een verkeerde pukcode? Als dat het geval is dan denk ik dat je hier wel iets aan hebt: https://www.belsimpel.nl/samsung-galaxy-a72/tips-tricks/toegangscode-vergeten
Eventueel helpt de website van Samsung je ook?
https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/ik-kan-mijn-samsung-galaxy-apparaat-niet-ontgrende...
Hoi @daumazansurariz
Heb ik het goed begrepen dat je alleen je pincode (of wachtwoord) van je toestel bent vergeten en daardoor niet meer in je toestel kan? Heb je meer dan 3x foute pincode (wachtwoord) gegeven en 10x een verkeerde pukcode? Als dat het geval is dan denk ik dat je hier wel iets aan hebt: https://www.belsimpel.nl/samsung-galaxy-a72/tips-tricks/toegangscode-vergeten
Eventueel helpt de website van Samsung je ook?
https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/ik-kan-mijn-samsung-galaxy-apparaat-niet-ontgrende...
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.