Bernd47
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Runners Samsung S21 5g met Buds Live

zat tekijken naar een sam s21 5g met als actie budslive twv 169 euro (runnersdeal) als vervanging van mijn s9

dus denk ff kijken bij samsung zelf en wat zie ik ze zijn daar 99 euro en de buds pro 159 euro

mis ik iets hier?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10902Reacties
  • 1636Oplossingen
  • 1967Likes

Hoi @Bernd47,
Welkom op de community van Vodafone. Dat is een hele goede en terechte vraag. Ik leg je graag uit waardoor je verschillende prijzen kunt zien. Wij hebben afspraken gemaakt met de fabrikant over hun producten en prijzen. In dit geval met Samsung over de Samsung Buds. Samsung kan er voor kiezen om de Buds goedkoper aan te bieden (door middel van een actie). Hierdoor kun je een verschil merken in prijzen voor bepaalde producten.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10902Reacties
  • 1636Oplossingen
  • 1967Likes

Hoi @Bernd47,
Welkom op de community van Vodafone. Dat is een hele goede en terechte vraag. Ik leg je graag uit waardoor je verschillende prijzen kunt zien. Wij hebben afspraken gemaakt met de fabrikant over hun producten en prijzen. In dit geval met Samsung over de Samsung Buds. Samsung kan er voor kiezen om de Buds goedkoper aan te bieden (door middel van een actie). Hierdoor kun je een verschil merken in prijzen voor bepaalde producten.

Bekijk in context

Uitgelicht topic

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de ni...

Geplaatst in Tips van Vodafone