1
Vraag
2
Reacties
Aniwe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ringtone iPhone 11 wordt automatisch zachter na 1 keer overgaan.

Heb net een nieuwe iPhone 11. Heel vreemd maar als ik gebeld wordt verminderd het geluid na de eerste keer overgaan… Heb zitten zoeken wat dit kan zijn naar kan niets vinden.  Iemand een suggestie?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Aniwe 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 


Dit komt doordat Face ID op je iPhone 11 je gezicht herkent en daardoor alvast zet het geluid wat zachter zet voor je. Dit kan je uitzetten!
 
💡 Ga hiervoor naar: Instellingen - FACE ID en toegangscode - Voorzieningen aandachtsdetectie uitschakelen.

Lees alles over deze functie hier

Een andere tip is om het belsignaal volume aan te passen. Open Instellingen en navigeer naar Horen en Voelen (Geluiden). Vervolgens vind je bij 'Beltoon en meldingen' een schuifschakelaar terug. Pas deze aan om het volume voor het belsignaal aan te passen. Dit heeft alleen betrekking tot het volume van geluiden voor meldingen en beltonen. Dit hoef je eigenlijk maar één keer instellen, dat is de reden waarom Apple de optie verplaatst heeft.

 

Ik hoop dat het hiermee opgelost is! 🙂 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Aniwe 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 


Dit komt doordat Face ID op je iPhone 11 je gezicht herkent en daardoor alvast zet het geluid wat zachter zet voor je. Dit kan je uitzetten!
 
💡 Ga hiervoor naar: Instellingen - FACE ID en toegangscode - Voorzieningen aandachtsdetectie uitschakelen.

Lees alles over deze functie hier

Een andere tip is om het belsignaal volume aan te passen. Open Instellingen en navigeer naar Horen en Voelen (Geluiden). Vervolgens vind je bij 'Beltoon en meldingen' een schuifschakelaar terug. Pas deze aan om het volume voor het belsignaal aan te passen. Dit heeft alleen betrekking tot het volume van geluiden voor meldingen en beltonen. Dit hoef je eigenlijk maar één keer instellen, dat is de reden waarom Apple de optie verplaatst heeft.

 

Ik hoop dat het hiermee opgelost is! 🙂 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Aniwe . Welkom hier!

Met een nieuwe telefoon is er vaak nog een hoop uit te zoeken. Ik heb zelf nooit een Iphone gehad, maar gelukkig hebben we hier topper en Iphone liefhebber @Energieboy die alles (nou ja, bijna) over de Iphones weet! Hij heeft ook al een goede tip gegeven, zie ik wel. 

Is het hiermee opgelost, @Aniwe ? 🙂 

Aniwe
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor het antwoord. Ben het nu aan het uitproberen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic