Beatrice

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reparatie duurt te lang

Hallo,

 

Na de software update naar iOS 16.1, mijn toestel ging niet meer opladen, zelfals het opladende geluid en de donder waren elke keer aanwezig. Soms was het opladen, maar alleen in klein stukjes (nooit fast charging).

 

De software update gebeurd op 29 oktober. Daarom op 3 november heb ik mijn toestel naar Vodafone winkel in Zuidplein gebracht om een oplossing te vinden.

Na de inspectie zei de werknemer dat de enige ding dat hij kan doen is de telefoon naar service centrum sturen en dat ik ben het 2 weken kwijt.

 

Ik heb de werknemer wel gevraagt als ik kan een andere telefoon gedurende reparatie kan krijgen en hij zei dat niet, want hij heeft geen andere. Ik heb een Samsung geleend van een vriend, want ik konde geen iphone vinden.

 

Ik ben nu na 2 weken terug na de winkel gegaan om te vragen waar mijn toestel is en waarom zo lang duurt en de werknemer konde geen antwoord of informatie geven, alleen probeert hij de koerier de schuld geven. Bovendien hij zei dat als ik wilde een andere telefoon ipv de eene dat gerepareerd wordt alleen gedurdende reparatie, ik moest elke maand 3€ betalen. Dit was de eerste keer dat ik zo een stom ding gehoord.

 

Op Dynafix.com de laaste bekende status was op 14 november waar staat dat hij verzonden is, dus mijn vraag is waar blijft mijn telefoon?!

 

Ik moet mijn facturen betalen en ik kan dat niet doen zonder mijn oude telefoon. Als ik niet op tijd betaal en krijg ik een boete, wie ga die boete betalen?

 

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @Beatrice, welkom hier!

Knap vervelend dat je toestel na een nieuwe software update ineens problemen vertoont met het opladen. Het is dan zeker een goed idee om het toestel ter reparatie aan te bieden, want je schiet er natuurlijk niets mee op als het toestel stukje bij beetje maar wil opladen. Je geeft aan dat het nu al twee weken geleden is dat je toestel ter reparatie is aangeboden, maar je verder nog niets hebt vernomen. Graag neem ik een kijkje achter de schermen. Wil je in jouw Community profiel je volledige gegevens updaten? Dan kijken we met je mee.

Beatrice
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey Cecilia,

Heb ik nu wel gedaan en ik hoop dat jij binnekort dat kan ook zien.

 

Nog een update van mijn situatie:

Vandaag heb ik Dynafix gebeld en ze hebben mij naar Vodafone winkel Zuidplein Hoog, waar ik heb de toestel ingeleverd, want ze hebben gezegt dat de ze hebben een prijsopgave naar Vodafone gestuurd en zonder de akkord ze kunnen mijn toestel niet repareren.

Ik ging gelijk naar de winkel en eerst de werknemer beweerde dat geen ze hadded geen email van Dynafix gekregen. Na mijn aandringen de werknemer heeft wel in de system gevonden dat de prijsopgave was wel in op 14 November. Vergeet niet dat vorige donderdag was ik wel bij Vodafone winkel en hij zei dat geen informatie was en dat de kourier kan lang duren.

Vodafone werknemer heeft tegen mij vandaag gezegt dat ik moet 45€ betalen om de toestel terug krijgen zonder reparatie of 61€ betalen om de toestel terug krijgen wel gerepareerd. Tekelijkertijd hij zei dat Dynafix heeft beoordeeld dat niets aan de hand met mijn toestel was. De werknemer van Vodafone gaaf mij geen andere optie voor mijn telefoon terug te krijgen dus ik heb wel geaccepteerd met de 61€ bedrag, want ik hoop dat ik krijg de toestel terug wel gerepareerd.

Waarom is mijn garantie niet in de gaten genomen? Waarom moet ik de bedrag wel betalen sinds reparatie valt wel onder garantie? Waarom is zo een slechte klantenservice van beide Vodafone en Dynafix? Wie gaat mij compenseren voor de tijd en geld dat ik mis nu door Vodafone en Dynafix miscommunicatie. Wat is de probleem dat mijn toestel heeft? Hebben ze wel de software gecontroleerd of ga ze zo de toestel terug sturen zo hij moet nog een keer naar reparatie gestuurd zijn?

De zijn ook de vragen dat ik heb aan Dynafix per e-mail net gestuurd zo jullie gaan mij niet meer van een naar andere zo sturen.

 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Beatrice

Ik kan je helaas niets vertellen over de reperaties en dergelijke. Hier heb ik geen inzage in :-(. 

Niet alles in je bericht hier, begrijp ik even goed. Het is me dus ook niet duidelijk of je je toestel inmiddels al terug hebt en of alles weer naar behoren werkt. 

 

Als je een klacht bij ons wilt indienen, kan je dat via deze link doen. Je klacht wordt dan zo snel mogelijk in behandeling genomen om alles met jou tot een tevreden einde te brengen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic