1
Vraag
2
Reageer en help mee
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Pre-order de iPhone 14 telefoons, koop jij hem?

Vanaf 9 september om 14:00 uur pre-order je de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max bij Vodafone. In de tussentijd lees je alles over de nieuwste iPhones hier.


De iPhone 14 telefoons zijn net aangekondigd door Apple en vanaf 9 september om 14:00 ook te pre-orderen bij Vodafone! Lees hier alles over de nieuwe iPhone 14 telefoons en check welke nieuwe iPhone binnenkort in jouw broekzak zit. De iPhones 14, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max zijn leverbaar vanaf 16 september. De iPhone 14 Plus is leverbaar vanaf 7 oktober.


Seintje voor als het zover is?
Meld je aan en Vodafone stuurt je eenmalig een mailtje en een sms zodra je de iPhone 14 kunt pre-orderen bij Vodafone.

Meer informatie over deze toestellen, zie deze pagina van Vodafone. 

Wil jij hier meer over kwijt of heb je vragen, stel ze gerust hier op de community. Medewerkers van Vodafone helpen graag met een antwoord. 

image.png
iPhone 14


- 6.1" scherm, 60Hz
- A15 Bionic Chip
- 128,256 of 512 GB opslag
- Twee camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars



image.png

iPhone 14 Plus

- 6.7" scherm, 60Hz
- A15 Bionic Chip
- 128,256 of 512 GB opslag
- Twee camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars




image.png
iPhone 14 Pro

- 6.1" scherm, 120Hz
- A16 Bionic Chip
- Always on Display
- 128,256,512 of 1012 GB opslag
- Drie camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars



image.png


iPhone 14 Pro Max

- 6.7" scherm, 120Hz
- A16 Bionic Chip
- Always on Display
- 128,256,512 of 1012 GB opslag
- Drie camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars

334 Reacties 334
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes

14.44 uur besteld. Ik krijg hem vrijdag uitgeleverd 💪🏻

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Tja dan zou Vodafone zich inderdaad schuldig maken aan vals adverteren. 
Als dat inderdaad het geval is ga ik ook zeker de boel annuleren.

2 jaar terug bij T-Mobile ook pas laat in de middag kunnen bestellen en had hem tóch op releasedag binnen.

Mocht ik morgen nog geen duidelijkheid hebben dan annuleer ik gewoon en loop ik vrijdag T-Mobile winkel wel binnen, heb daar vaker geluk gehad dat ik meteen het toestel mee kon krijgen.

Jkiel

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Is ook een stukje marketing natuurlijk ze hopen ook dat zo veel mogelijk mensen bestellen ondanks dat ze al weten dat je er waarschijnlijk niet tussen zit als je een paar uur later besteld. Ze gaan er toch wel vanuit dat de meeste mensen bereid zijn wat langer te wachten. Maar goed is niet anders, tenzij je hem elders sneller kan krijgen.

Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

Nou wordt ie helemaal mooi. Mag toch hopen dat ik er dan ook bij zit. Je hebt later dan mij besteld. Welke status had je de afgelopen dagen bij de bestelling staan?

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

In de meeste gevallen is dat wel mogelijk ja, dus dan zijn ze gewoon een klant kwijt

Jkiel

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Kreeg je een mail of alleen een sms berichtje dat je hem vrijdag krijgt?

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes

Op ontvangen.  En net kreeg ik dus mijn contract binnen. Status uitgeleverd

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Vraag mij trouwens ook af of het langer duurt als je nummerbehoud heb aangevraagd, omdat er in de status staat dat dat is aangevraagd.

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

@Jkiel Mail met het contract. Daarna de status online gecheckt, die was gewijzigd. 

Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

Ik heb in de winkel besteld en kreeg toen het contract meteen mee op papier + in de mail de bevestiging en contract om 14:21 uur. Sindsdien status op “ontvangen”.

Zou een mooie farce zijn als ik dan niet op de release dag het toestel krijg. Vooral omdat de website kuren had en het daar zelfs langer duurde om te bestellen …..

Jkiel

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Oke bedankt! Contract zelf nog niet ontvangen. En de status is: status ontvangen: We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. Per email of sms houden we je op de hoogte van je bestelling

Jkiel

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Dan verwacht je toch dat je erbij net iemand hier had een kwartier later besteld en die zit er wel bij

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes

Dat duurt een aantal werkdagen geloof ik.  Sowieso paar werkdagen. Je oude provider moet goedkeuren dat je overstapt meende ik.  

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Is inmiddels 4 werkdagen geleden. Neem aan dat dat de bestelling van de iPhone niet in de weg zit?

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes

Ik zit ook voor de 1e keer in de 1e levering… voorheen 2 weken wachten of zelfs langer. 

@Ruud001  en? Al iets gehoord? 

Jkiel

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Zit er nog verschil in als je verlengt of compleet nieuwe abbo hebt genomen met een nieuw nummer? Kan het dan ook langer duren? Of maakt dat niet veel uit? Ik heb namelijk een nieuw abbo met nummer. Hoorde wel dat dynalogic het dan gaat uitleveren

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

@lievemandie welke telefoon heb je gepreordered?  Want heb rond dezelfde tijd de bestelling gedaan/bevestiging ontvangen 

Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

Ben ik de enige waar bij de status “ontvangen” staat als je de order opent, maar in je bestel overzicht waar ook andere bestellingen in staan de status “wordt verwerkt” staat?

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes

De promax 128 gb in het goud

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

@lievemandie ah check, thanks! Ik de promax 256gb in graphite. Denk dat de zwarte versie wel weer popi is, dus we gaan het afwachten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic