1
Vraag
2
Reageer en help mee
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Pre-order de iPhone 14 telefoons, koop jij hem?

Vanaf 9 september om 14:00 uur pre-order je de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max bij Vodafone. In de tussentijd lees je alles over de nieuwste iPhones hier.


De iPhone 14 telefoons zijn net aangekondigd door Apple en vanaf 9 september om 14:00 ook te pre-orderen bij Vodafone! Lees hier alles over de nieuwe iPhone 14 telefoons en check welke nieuwe iPhone binnenkort in jouw broekzak zit. De iPhones 14, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max zijn leverbaar vanaf 16 september. De iPhone 14 Plus is leverbaar vanaf 7 oktober.


Seintje voor als het zover is?
Meld je aan en Vodafone stuurt je eenmalig een mailtje en een sms zodra je de iPhone 14 kunt pre-orderen bij Vodafone.

Meer informatie over deze toestellen, zie deze pagina van Vodafone. 

Wil jij hier meer over kwijt of heb je vragen, stel ze gerust hier op de community. Medewerkers van Vodafone helpen graag met een antwoord. 

image.png
iPhone 14


- 6.1" scherm, 60Hz
- A15 Bionic Chip
- 128,256 of 512 GB opslag
- Twee camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars



image.png

iPhone 14 Plus

- 6.7" scherm, 60Hz
- A15 Bionic Chip
- 128,256 of 512 GB opslag
- Twee camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars




image.png
iPhone 14 Pro

- 6.1" scherm, 120Hz
- A16 Bionic Chip
- Always on Display
- 128,256,512 of 1012 GB opslag
- Drie camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars



image.png


iPhone 14 Pro Max

- 6.7" scherm, 120Hz
- A16 Bionic Chip
- Always on Display
- 128,256,512 of 1012 GB opslag
- Drie camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars

334 Reacties 334
Kimosabe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het pakket zou tussen 09:00 en 11:30 geleverd worden, maar de status staat nog steeds op "Zending is gesorteerd". Dat belooft niet veel goeds...

 

Zijn er meer mensen die dat zien?

 

 

Kimosabe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zending vertraagd..

 

😞

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Die van mij is gesorteerd om 06:00 vanochtend, bezorging tussen 14:45 en 17:15. Maar dus ook nog niet met de bezorger mee. Meestal is dat al wel even van tevoren... Dus hopelijk gaat dat goed. Fingers crossed

Cdiddy

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Just received a text message from Vodafone indicating that I will receive a shipment confirmation by sep 21 latest. Fingers crossed. 

606AE0BC-36F6-4020-A586-7393D9682582.jpeg

Remko_

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Zojuist de telefoon bezorgd gekregen 😁

Pro Max 256Gb

Fabyelle

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

heb hem binnen, na overzetten was hij uit en na 20 minuten laden gaat hij niet meer aan…. 
net gebeld met klantenservice ja dan moet hij opgestuurd worden want het valt binnen de garantie.. 😂 nou lijkt me dat ik gewoon een nieuwe moet krijgen… wat een ellende

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Hij is mee met de bezorger! Alleen nu nog later tijdslot helaas tussen 16:00 - 18:00... *gaat achter raam staan kijken*. Hij komt in ieder geval vandaag! Joepie!

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Fabyelle Dat lijkt mij ook ja. Ik zou gewoon naar een Vodafone winkel gaan als ik jou was.

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

image.jpg

 hij is binnen 🥳

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Veel plezier @Sander-80 en natuurlijk ook aan iedereen die hem inmiddels hebben ontvangen. Het zal nu een stuk rustiger worden hier. Fijn weekend gewenst! 

Kevin3

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Energieboy Weet jij toevallig iets over de 2 e levering? Moet ik aan een paar dagen denken of weken?

Andr3

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Nou … mensen er is nu 1 iphone promax 128gb zwart over. Wat een drama….. Dynalogic stond aan mijn deur. Ineens was remboursbetaling niet meer mogelijk. Sinds een paar weken doen zij dat niet meer. Nou oke, Vodafone bellen. Op geen enkele manier mogelijk om ergens cash te betalen. 
Order ge-annuleerd bij Dynalogic en daarna de abo verlenging annuleren bij Vodafone. Allemaal heel erg jammer. Dan maar geduld hebben en een los toestel kopen bij Amac of Mediamarkt waar contant geld wel waardering heeft. Voor de mensen die de 14 hebben (of nog krijgen) veel plezier toegewenst. Hou mij/ons op de hoogte met tips & tricks. Binnenkort sluit ik mij aan bij het legioen van trotse 14 bezitters.

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Kevin3 
Ik kan je daar jammer genoeg niet mee helpen. Maar ik heb wel deze informatie gevonden voor je. Deze komt van Cecilia af: De klanten die in de allereerste batch vallen zullen deze week een SMS krijgen over de levering. Zij zullen hun toestel (met uitzondering van de iPhone 14 Plus) vanaf 16 september ontvangen. De klanten die helaas niet in de eerste batch vallen zullen rond 20 september een SMS krijgen met daarin een update over de levering van hun toestel. 

Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Andr3 
Moest je de eenmalige kosten aan de deur pinnen? In mijn contract staat; automatische incasso.

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hi @Marouane_015 
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom er bij de deur gepind moet worden. Dit kan zijn omdat het een nieuw contract is, dan moet men zo ie zo 0,01 euro pinnen. Maar nu gaat het om een toestel met verlening en het kan zijn dat deze heeft afgesproken een deel van z'n toestel te betalen en dat dit dan aan de deur moet worden voldaan voor het toestel geleverd kan worden. (geen idee, het is maar een gedachten die ik zo heb)

Dan is het natuurlijk logisch dat contant niet mogelijk is. Denk aan de veiligheid van deze mensen, die moeten niet met een hoop geld rond gaan rijden. Je maandelijkste kosten zullen wel gewoon automatisch worden geïncasseerd, dat is je automatische incasso!

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hi @Fabyelle 
Zoals hier al eerder is aangegeven, ga even langs een Vodafone winkel. Ik zou onder geen beding akkoord gaan dat die opgestuurd moet worden. Het is een nieuw toestel en deze is defect geleverd, dus moet je ook een nieuw toestel terug krijgen. Eventueel, wat je nog zou kunnen doen, en als deze bij je in de buurt zit, langs gaan bij een Apple Store

Andr3

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

@Marouane_015   Hallo Maroune, dank je voor jouw reactie. Pinnen wil ik niet. Ook niet naderhand op factuur. Gewoon cash en klaar.

Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb de IPhone 14 Pro Max Deep Purple gepreorderd op vrijdag rond 17:00. Heb vanmiddag een T&T ontvangen. 

CFDDF69D-6536-4B66-B41F-FD23654EC74D.jpeg

Vandaag ook meerdere mailtjes gehad; het contract, de rekening, en een mail dat me bestelling onderweg is. Het gaat om een verlening. Ik neem aan dat de eenmalige kosten gewoon d.m.v een automatische incasso worden afgeschreven met de kosten voor het abonnement van de eerste maand. Ik wil dit zeker weten want ik wil morgen niet voor een verrassing komen te staan

Alvast bedankt!

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Je kan natuurlijk altijd je toestel ergens anders kopen of in de winkel van Vodafone. Daar kan men, naar alle waarschijnlijkheid, nog wel gewoon contant betalen. Het maandelijks afschrijven van je abonnement moet natuurlijk gewoon via een automatische incasso. 

Info van Vodafone:
Je betaalt je factuur standaard via automatische incasso. Je moet hiervoor een IBAN hebben uit een SEPA land waarop een automatische incasso kan plaatsvinden. Dit mag géén spaarrekening zijn. Als de automatische incasso mislukt, kun je op de volgende manieren betalen: via iDEAL of Creditcard, Handmatig overmaken via internetbankieren of contant betalen bij een GWK vestiging.

 

Meer informatie over je factuur kan je lezen op deze pagina van Vodafone.

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Bij verlenging zullen ze de eenmalige kosten bij je volgende rekening optellen. Via automatische incasso zal het dan er af worden gehaald zoals regulier elke maand. Bij verlenging komt ook niet Dynalogic aan de deur maar zal het dus via PostNL gaan omdat ze alle gegevens van je al hebben. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic