1
Vraag
2
Reageer en help mee
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Pre-order de iPhone 14 telefoons, koop jij hem?

Vanaf 9 september om 14:00 uur pre-order je de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max bij Vodafone. In de tussentijd lees je alles over de nieuwste iPhones hier.


De iPhone 14 telefoons zijn net aangekondigd door Apple en vanaf 9 september om 14:00 ook te pre-orderen bij Vodafone! Lees hier alles over de nieuwe iPhone 14 telefoons en check welke nieuwe iPhone binnenkort in jouw broekzak zit. De iPhones 14, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max zijn leverbaar vanaf 16 september. De iPhone 14 Plus is leverbaar vanaf 7 oktober.


Seintje voor als het zover is?
Meld je aan en Vodafone stuurt je eenmalig een mailtje en een sms zodra je de iPhone 14 kunt pre-orderen bij Vodafone.

Meer informatie over deze toestellen, zie deze pagina van Vodafone. 

Wil jij hier meer over kwijt of heb je vragen, stel ze gerust hier op de community. Medewerkers van Vodafone helpen graag met een antwoord. 

image.png
iPhone 14


- 6.1" scherm, 60Hz
- A15 Bionic Chip
- 128,256 of 512 GB opslag
- Twee camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars



image.png

iPhone 14 Plus

- 6.7" scherm, 60Hz
- A15 Bionic Chip
- 128,256 of 512 GB opslag
- Twee camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars




image.png
iPhone 14 Pro

- 6.1" scherm, 120Hz
- A16 Bionic Chip
- Always on Display
- 128,256,512 of 1012 GB opslag
- Drie camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars



image.png


iPhone 14 Pro Max

- 6.7" scherm, 120Hz
- A16 Bionic Chip
- Always on Display
- 128,256,512 of 1012 GB opslag
- Drie camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Reacties
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi allemaal!

Heb jij een iPhone 14 besteld en wil je graag weten wanneer je het pakketje kan verwachten? Ga dan snel naar de levertijdenpagina. Deze pagina wordt iedere dinsdag voorzien van een update.

334 Reacties 334
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes

Hier ook maar na reset kwam die dus. @Fabyelle  

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

@Joshoon, als je het zo allemaal opnoemt geef Ik je groot gelijk dat je nu even niet meer weet wie je moet geloven. 

Cdiddy

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

All in all, this iPhone preorder has been a quite frustrating process, especially for those who haven’t received the iPhones yet. I’m my opinion, Vodafone could have been a bit more transparent towards customers. Every time I call the customer support I got a different answer, I also found it absurd that the order status department can’t provide customers with any meaningful updates on the orders. All the information provided over the phone can simply be found online by logging into your account, doesn’t this defeat the purpose of having a customer support line? I’m really hoping when Vodafone sends the messages next week it would be much clear. Fingers crossed. 

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Energieboy Dank.
Het is gewoon zwaar kl***e dat je voor niks thuis zit.
Als je je inleest hoe de koeriers te werk gaan bij Dynalogic dan begrijp je gewoon dat dit helemaal niet een pinstoring betreft, maar dat de koerier dit als reden heeft aangegeven om zijn rit te beëindigen. 
De koeriers zelf lopen in de ochtend bij het depot al 2 vertraging op door gerommel daar op het depot zelf. Zo krijg je koeriers die al gestrest de dag beginnen en dus overal tijd te kort komen (Ik ken het maar al te goed, werk zelf ook in de buitendienst).
Dynalogic is gewoon een zure organisatie.

Ik kan wel boos worden op de Vodafone klantenservice, maar die lui aan de telefoon kunnen er ook niets aan doen... Vodafone moet gewoon niet met Dynalogic in zee gaan. Maar zoals ik al zei, het is puur een kostenkwestie.

Ik hoop dat de laatste medewerkster die ik heb gesproken bij Vodafone gelijk heeft.
Ze zegt dat hij maandagavond gewoon moet komen, ondanks de zending nu in onderzoek staat.
Ik heb alleen niet al te veel hoop 😶

Jkiel

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Precies wat @Cdiddy aangeeft zelf ook meerdere malen gebeld maar ieder medewerker zegt iets anders. Wat heeft het dan voor nut om de klantenservice te bellen? Ook heeft iedereen gisteren een sms update gehad en ik NIET! Hiervoor ook meerdere keren contact gehad en enigste antwoord wat ze geven is ja je nummer klopt wel dus daar moet je wel een sms op krijgen. Wat heb ik eraan dat m'n nummer klopt als ik geen sms updates krijg? Als ik niet op deze forum zat had ik niet eens geweten over zo'n sms ronduit belachelijk. Dan krijg ik waarschijnlijk de sms van 21e september ook niet.. hoe word ik dan op de hoogte gehouden? En als uiteindelijk dynalogic nou een afspraak wil inplannen dan weet ik dus ook van niets? Mag hopen dat ik dan een email krijg..

 

Als nieuwe klopt had ik toch een beetje meer communicatie & behulpzaamheid verwacht van vodafone. 

Jkiel

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Las via een ander forum van een provider dat hun al een update hebben gegeven volgende levering zal daar pas over 4 tot 5 weken zijn.. dan kunnen we er vanuit gaan dat mensen die nog wachten zoals ik eind oktober hopelijk dan een keer de telefoon binnen krijgen. 

Cdiddy

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Jkiel I also took the time to look at T-Mobile and KPN’s website today, both of them give you a clear indication of the expected delivery date of each model. Vodafone is the only one where it says longer delivery time with no clear indication. This lack of transparency and communication would only drive customers away, Vodafone really should do something about it. 

Cdiddy

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

From one of the calls I had on Friday, it was clear to me that Vodafone has a waiting list of all people who preordered the new iPhones, it shouldn’t be that difficult for them to figure out who on the list won’t be getting their preorders on day one. I believe there wouldn’t be this many people ranting under this forum If they could just send a message to those people before the launch date and managed the expectations a bit better. 

Jkiel

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Klopt alle andere providers hebben al geinformeerd hoe lang klanten moeten wachten ongeveer 4 tot 5 weken. Vervelend is ook dat ik als nieuwe klant nergens van op de hoogte wordt gehouden ik zag dat jij gisteren een foto deelde dat je een sms had ontvangen. Die heb ik niet eens ontvangen en als ik hierom vraag en de klantenservice bel zeggen ze ja je nummer staat wel goed dus we weten het ook niet. Ja lekker makkelijk zo als ik geen enkel update krijg...

Jkiel

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

@Energieboy ik heb een vraagje misschien dat jij hier een antwoord op hebt..

 

Is het mogelijk mijn huidige abbo aanvraag van de iphone 14 pro max ( die al is goedgekeurd ) te wijzigen voor een ander toestel zonder dat mijn huidige aanvraag eerst geannuleerd hoeft te worden? Dus enkel alleen het toestel wijzigen? Niet dat dan eerst mijn huidige aanvraag geannuleerd moet worden en alles opnieuw aangevraagd moet worden? Omdat natuurlijk de aanvraag nu al is goedgekeurd. Als dit mogelijk is enkel een wijziging zonder invloed op de goedkeuring die ik al heb zou ik dit wel willen doen.

 

Weet je dit toevallig of dit kan?

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Jkiel 
Normaals gesproken is het zo dat als je een bestelling hebt geplaatst en het is nog niet verzonden, dan kan je deze wijzigen. Wil je toch iets anders bestellen? Zolang je pakket nog niet onderweg is, kun je de bestelling nog wijzigen. Die doe je door te bellen naar 0800-0560. 

Of dit ook kan met deze speciale pre-order, dat zou je dan moeten vragen. 

Niels_G2000

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Heeft iemand al iets gehoord via email of sms? Ik heb de klantenservice nogmaals een bericht gestuurd. Dat ik het maar apart vond dat Vodafone ons klanten niks kon zeggen en T-Mobile, Tele2 en KPN wel aan hun klanten. Het kwam er op neer dat ze niet konden zien of je bij de gelukkige ‘winnaars’ zit of bij de verliezers die nog 4/5 weken kunnen wachten. Lijkt me sterk dat Vodafone morgen pas krijgt te horen hoeveel iPhone’s ze kunnen opsturen om je daarna last moment te zeggen dat je bij de verliezers hoort..

Cdiddy

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Niels_G2000 I also contacted customer support through chat today, they were so lazy that the lady just copy and pasted a message from last Friday, her reply says we are starting to ship out the iPhones today September 16th😂. From a text message I received last week, they mentioned we are supposed to get a shipping estimation by tomorrow latest, so let’s wait and see. Come on Vodafone, get your act together and start treating your customers the way we deserve. This lack of transparency and communication is just driving me nuts. 

Niels_G2000

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

They just need to give us an explanation why they can’t give us any updates while other providers can. Ofcourse every year something goes wrong with delivery or something, but that is something between Apple and Vodafone. I really can understand the problems Vodafone has but do we need to stand in between them en not knowing anything??? 

Jim-026

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi all, 

zo te zien zijn er nog veel meer mensen die helemaal niets gehoord hebben en continu erachteraan moeten hoe het precies zit. 

het is inmiddels zo erg dat ik echt twijfel om mijn hele bestelling te cancellen van de 14 pro max 256.

 

Iemand hier enig idee wanneer we iets kunnen verwachten, aangezien ze je bij de klantenservice vaak hetzelfde "niets wetende" antwoord geven? 

groetjes!

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Ik heb de moed helemaal opgegeven met Vodafone.
Heb gisteren zo'n 3 uur heen en weer gebeld met Vodafone en Dynalogic en kreeg steeds andere verhalen.
Uiteindelijk was mijn order geannuleerd bij Dynalogic.

Conclusie: Dynalogic heeft foutief mijn order aan hun zijde geannuleerd omdat er blijkbaar een schermutseling heeft plaatsgevonden tussen mij en de koerier van Dynalogic, terwijl ze helemaal niet bij mij aan de deur zijn geweest.

Mits er is geannuleerd vanuit Dynalogic wordt het toestel geretourneerd naar Vodafone en wordt mijn gehele bestelling geannuleerd en mag ik de bestelling opnieuw plaatsen.
Vodafone kan mijn toestel niet nog eens opsturen en mag weer achteraan in de rij aansluiten. Niemand die iets voor mij kan doen...

Dank Dynalogic en dank Vodafone.
Veel plezier aan de gene die nu plotseling vervroegd zijn (voorheen mijn) iPhone binnen krijgt.

Niels_G2000

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Vooral wachten op wat morgen “als het goed is” via je mail of sms binnenkomt. Je hebt geluk of pech en dan mag je 4/5 weken wachten. Als ik de eerdere reacties zo lees..

Jkiel

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Heb de order ook geannuleerd bij vodafone. Toch maar overgestapt naar een ander provider waar ik wel updates krijg en de communicatie beter verloopt.

 

Dit was voor mij de eerste maar ook direct de laatste keer vodafone. Kreeg geen enkel update over de levering, meedere malen gebeld maar niemand kon me helpen of wat dan ook.

 

Wens iedereen het allerbeste en voor de mensen die nog moeten wachten op hun iphone of update, succes.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi allemaal!

Heb jij een iPhone 14 besteld en wil je graag weten wanneer je het pakketje kan verwachten? Ga dan snel naar de levertijdenpagina. Deze pagina wordt iedere dinsdag voorzien van een update.

Jim-026

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia,

dit betekend dus effectief gewoon dat de telefoon die leverbaar zou zijn vanaf 16 september ook pas leverbaar gaat zijn op 7 oktober?  Beetje wazig allemaal en nogal zuur voor de mensen die een pre-order plaatsen op basis van datums die van te voren worden afgegeven. 

Wat ik vooral erg klant onvriendelijk vind is het gebrek aan communicatie. 2 weken na je pre-order en een week na de initiële leverdatum van de 16 pro max 256 nog steeds geen enkele vorm van communicatie of status updates gehad. Als je belt wordt er door elke werknemer weer iets anders gezegd. Nu blijkt dus dat jullie helemaal

niet kunnen leveren vanaf de oorspronkelijke datum. 

ik vind dit Berichtje eerlijk gezegd een beetje mosterd na de maaltijd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic