1
Vraag
2
Reageer en help mee
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Pre-order de iPhone 14 telefoons, koop jij hem?

Vanaf 9 september om 14:00 uur pre-order je de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max bij Vodafone. In de tussentijd lees je alles over de nieuwste iPhones hier.


De iPhone 14 telefoons zijn net aangekondigd door Apple en vanaf 9 september om 14:00 ook te pre-orderen bij Vodafone! Lees hier alles over de nieuwe iPhone 14 telefoons en check welke nieuwe iPhone binnenkort in jouw broekzak zit. De iPhones 14, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max zijn leverbaar vanaf 16 september. De iPhone 14 Plus is leverbaar vanaf 7 oktober.


Seintje voor als het zover is?
Meld je aan en Vodafone stuurt je eenmalig een mailtje en een sms zodra je de iPhone 14 kunt pre-orderen bij Vodafone.

Meer informatie over deze toestellen, zie deze pagina van Vodafone. 

Wil jij hier meer over kwijt of heb je vragen, stel ze gerust hier op de community. Medewerkers van Vodafone helpen graag met een antwoord. 

image.png
iPhone 14


- 6.1" scherm, 60Hz
- A15 Bionic Chip
- 128,256 of 512 GB opslag
- Twee camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars



image.png

iPhone 14 Plus

- 6.7" scherm, 60Hz
- A15 Bionic Chip
- 128,256 of 512 GB opslag
- Twee camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars




image.png
iPhone 14 Pro

- 6.1" scherm, 120Hz
- A16 Bionic Chip
- Always on Display
- 128,256,512 of 1012 GB opslag
- Drie camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars



image.png


iPhone 14 Pro Max

- 6.7" scherm, 120Hz
- A16 Bionic Chip
- Always on Display
- 128,256,512 of 1012 GB opslag
- Drie camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Reacties
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi allemaal!

Heb jij een iPhone 14 besteld en wil je graag weten wanneer je het pakketje kan verwachten? Ga dan snel naar de levertijdenpagina. Deze pagina wordt iedere dinsdag voorzien van een update.

334 Reacties 334
Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

.

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

@Marouane_015 Volgens mij heb je letterlijk net een screenshot online gezet van PostNL 😉 Het is alleen afkomstig vanuit het distributiecentrum van Dynalogic. Echter zal PostNL het bezorgen. 

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

In het plaatje staat dat PostNL het pakje komt bezorgen.
Dus dan klopt de informatie wel, die je is gegeven. Er staat toch duidelijk op je foto (plaatje) dat PostNL komt!

** ons bericht heeft elkaar net gekruist, zelfde informatie ** 😉😁

Andr3

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

@Energieboy  Nee contant kan niet bij Vodafone winkel. Per maand betaal ik per bank Ziggo/Vodafone. Uiteraard gaat dat per bank. Misschien was jij iets confuus of voorbarig hiermee?

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Voor het eerst in vele jaren de bestelling bij Vodafone geannuleerd. Het drama met bestellen en het maar niet ondersteunen van de Apple Watch, hebben me doen besluiten dit jaar voorbij te laten gaan. Blijf voorlopig bij Vodafone, maar kan nu iedere maand opzeggen of overstappen als ik dat wil. Of niet. Telefoon elders besteld. Dan maar ff geen korting.  Nu rondkijken naar de juiste opties. 
Voor iedereen die zijn nieuwe iPhone heeft gekregen, veel plezier ermee. En de gene die nog moeten wachten, succes. Het komt wel goed. 

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Het was gewoon een algemeen berichtje, niet specifiek aan 1 iemand gericht.
Gewoon algemene informatie 😁

delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes

Ik kan zo richting het Post NL punt. De bezorger vond de regen denk ik te hard en nu mag ik er door. Even de bui afwachten en dan op naar de paarse pro 128 GB

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je hebt groot gelijk @Ruud001 
Het zou mooi geweest zijn als Vodafone nu ook de Apple Watch zou aanbieden. Dan had je graag alles willen bestellen bij Vodafone maar nu is het elke keer afwachten. En wat je zegt, nu kan je elke maand opzeggen en overstappen als het echt te lang nog gaat duren. 

dymiro

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja hoor, weer vertraging. Wat heeft het voor zin gehad om een pre-order te plaatsen. Nu krijg je volgende week meer info, nou daar gaat natuurlijk nog meer tijd overheen. Als je niks hebt gedaan, kan je bij een niet-nader te noemen website de telefoon bestellen met abbo bij Vodafone en dan heb je hem morgen in huis. Zet dan een streep door pre-orders of een ''let op" als je weet dat je door je voorraad heen bent.

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Zojuist bezorgd! Lekker vroeg in het tijdslot. Vanavond lekker alles over zetten 🎉

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Nu zou het toch even helemaal mooi worden. 
Dynalogic zou nu voor de deur moeten staan, staat er ineens in de tracking dat de pintransactie is mislukt, ze zijn niet eens aan de deur geweest….

 

Zojuist ook mailtje van Vodafone dat het niet is gelukt om de bestelling af te geven. Wat is hier aan de hand… 

Andr3

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

@Joshoon  Dus jij heb ook zo’n prachtig mooie ervaring met dat clubje van Dynalogic? Bij mij was het ook waardeloos. Zelf heb ik ook een mail gehad van Vodafone dat het niet gelukt was. Ik kreeg zelfs te horen van Vodafone dat ik Dynalogic moet annuleren voordat ikhet nieuwe contract kan annuleren. Bellen met Dynalogic is €0,45 per minuut. Extra onkosten voor onzin is dat. Per mail Dynalogic de annulering gestuurd. Het zal mij benieuwen of dat op tijd lukt ivm bedenkingstermijn. Het zal mij niet verbazen dat ook dat misgaat…..

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Andr3 Hier heen bellen. Dat bedrijf geen cent geven. 

0348462801

 

ze hebben als smoes dat het pin apparaat storing heeft, en nu mag de koerier dus weekend gaan houden.
dit slaat echt alles….

Remco_vBl

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Hij is binnen! Vorige week besteld en vandaag volgens afspraak geleverd. IMG_4681.jpgIMG_4687.jpg

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Andr3 @Hier heen bellen: (0348) 46 28 01

dat waardeloze bedrijf geen cent geven. 

heb ze gesproken en er was plotseling een storing met de pin terminal waardoor de koerier dan niet meer langs mag komen…. Nu wordt het niet eerder dan maandag. Waaaaardeloos. De hele dag op pad zonder reserve pin automaat. Wie bedenkt het ook…

 

Waardeloos dat Vodafone ook met Dynalogic werkt. 
Als ik dit had geweten….

Ik denk dat ik de boel nu alsnog maar ga annuleren want met zulke bedrijven wil ik niet meer in zee gaan. 

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Moet niet gekker worden.
Bij Dynalogic stond ineens dat mijn zending in onderzoek was.
Dus ik Dynalogic weer opbellen, konden mij niets vertellen en moest Vodafone maar bellen.

Ik Vodafone opbellen, wisten ze mij te vertellen dat nu ineens mijn iPhone vermist is, en dat er een vermissingscase aangemaakt moet worden, gaat nog eens 5 dagen duren...
Eerst is er een zogenaamde storing met het pinapparaat bij Dynalogic, en nu is mijn iPhone ineens vermist.

Toen ik zei dat dit gewoon niet klopt en vroeg wat er in godsnaam gaande was gooide ze de lijn neer.
Vervolgens zijn de lijnen nu gesloten.

WAARDELOOS bedrijf, zowel Vodafone als Dynalogic.
Nooit meer.

Jkiel

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Lees ook dat mensen die niet bij de levering van vandaag zaten een sms hebben gekregen dat ze uiterlijk 21 september een update krijgen over de levering.

 

Zelf heb ik geen sms ontvangen of enige update.. best vreemd dat ik niets te horen krijg.

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Elk jaar zijn er wel weer klachten over een Pre-Order, bij welk toestel dan ook. Om dan gelijk maar Vodafone een waardeloos bedrijf te noemen, jammer! Mocht je verdere klachten hebben en helemaal niet tevreden zijn over Vodafone, dien dan een klacht in via het klachtenformulier. Het kan natuurlijk zijn dat je meerdere klachten hebt en dan begrijp ik wel dat je er zo over denkt. Maar een Pre-Order, er gaan altijd wel dingen mis. Netjes, nee dat is het niet, maar techniek is nu eenmaal gebonden aan meerdere partijen en dan kan er wel eens iets mis gaan. De bezorger had ook auto pech kunnen hebben, hij heeft ook geen reserve auto bij zich 😎.

En ben je echt ontevreden, dan zou ik zeggen, annuleer je bestelling en stap over naar een andere provider of koop het toestel los als je over Vodafone wel tevreden bent maar niet over deze Pre-Order. Je hebt er waarschijnlijk nu de kans voor want je contract loopt af, of is afgelopen. Je hebt dan 1 maand opzegtermijn om over te stappen en je kan je nummer altijd gratis meenemen. 

En voor de mensen die het toestel nog niet hebben mogen ontvangen, echt jammer en vervelend. Er zal rond 20/21 september weer een SMS uit gaan en daarin staat een update over de nieuwe levering. Vodafone is overigens ook gebonden aan de hoeveelheid toestellen die Apple levert, dus echt inzicht en inspraak over wat ze willen, hebben ze niet. 

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Gelijk heb je @Jkiel 
Het was mooier geweest als Vodafone nu even een SMS stuurt met een melding dat je niet bij de eerste lichting zit maar dat je rond 20/21 september bericht krijgt. Daarin mag Vodafone zeker wat actiever in zijn, helemaal gelijk in! 

Dus misschien iets voor @Cecilia om op te pakken en mee te nemen naar de juiste afdeling 🙂

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Energieboy Volgens mij heb je niet echt een idee waar je over praat.
Een bedrijf dat samen werkt met Dynalogic is een waardeloos bedrijf. 
Hoe kan een organisatie als Vodafone daar nou samen mee werken? Een bedrijf dat steelt, klanten bedreigen, eigendommen slopen en afspraken niet na komen. Kun je allemaal terug lezen van de gedupeerden, en heb zelf in het verleden ook al het een en ander met ze meegemaakt. Is puur kostenbesparing, anders werk je niet met zo'n bedrijf, maar zo raak je wel je klanten kwijt.

Ondertussen weet ik nu niet waar mijn iPhone is en roeptoetert Vodafone ook maar wat.
Gisteravond kreeg ik van ze te horen dat als mijn zending in onderzoek is, dat mijn iPhone vermist is en dat er een vermissingscase aangemaakt moet worden. 
Daarna Dynalogic gebeld, die zegt dat hij niet vermist is en dat ze de echte reden van het onderzoek communiceren naar Vodafone.
Vanochtend weer Vodafone opgebeld, die zeggen dat hij niet vermist is en dat hij maandag nog steeds geleverd wordt.

Wat moet ik nu nog geloven...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic