1
Vraag
2
Reageer en help mee
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Pre-order de iPhone 14 telefoons, koop jij hem?

Vanaf 9 september om 14:00 uur pre-order je de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max bij Vodafone. In de tussentijd lees je alles over de nieuwste iPhones hier.


De iPhone 14 telefoons zijn net aangekondigd door Apple en vanaf 9 september om 14:00 ook te pre-orderen bij Vodafone! Lees hier alles over de nieuwe iPhone 14 telefoons en check welke nieuwe iPhone binnenkort in jouw broekzak zit. De iPhones 14, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max zijn leverbaar vanaf 16 september. De iPhone 14 Plus is leverbaar vanaf 7 oktober.


Seintje voor als het zover is?
Meld je aan en Vodafone stuurt je eenmalig een mailtje en een sms zodra je de iPhone 14 kunt pre-orderen bij Vodafone.

Meer informatie over deze toestellen, zie deze pagina van Vodafone. 

Wil jij hier meer over kwijt of heb je vragen, stel ze gerust hier op de community. Medewerkers van Vodafone helpen graag met een antwoord. 

image.png
iPhone 14


- 6.1" scherm, 60Hz
- A15 Bionic Chip
- 128,256 of 512 GB opslag
- Twee camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars



image.png

iPhone 14 Plus

- 6.7" scherm, 60Hz
- A15 Bionic Chip
- 128,256 of 512 GB opslag
- Twee camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars




image.png
iPhone 14 Pro

- 6.1" scherm, 120Hz
- A16 Bionic Chip
- Always on Display
- 128,256,512 of 1012 GB opslag
- Drie camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars



image.png


iPhone 14 Pro Max

- 6.7" scherm, 120Hz
- A16 Bionic Chip
- Always on Display
- 128,256,512 of 1012 GB opslag
- Drie camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Reacties
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi allemaal!

Heb jij een iPhone 14 besteld en wil je graag weten wanneer je het pakketje kan verwachten? Ga dan snel naar de levertijdenpagina. Deze pagina wordt iedere dinsdag voorzien van een update.

334 Reacties 334
Sarinanaomi

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wanneer had jij je mail met het contract?

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

Dat hoop ik, status is uitleveren, maar nog geen t&t ontvangen. 😂

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

@Sarinanaomi gisteravond om 23:30 ontvangen. 

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hier helaas nog altijd niets. 
wel mail gehad vanochtend van m’n huidige provider over nummer portering. 

Ik wacht nog even tot vanmiddag af, als er dan nog niets bekend is annuleer ik de boel en ga ik morgen wel naar T-Mobile shop 

Marvis

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi daar! Ik krijg morgen mijn nieuwe iPhone 14 Pro bezorgd. Ik heb inmiddels al het papierwerk binnen gekregen en daarover heb ik nog twee vragen:

1. De kosten voor de telefoon wordt met automatische incasso afgeschreven. Kan ik ook ergens zien welke datum dat gaat zijn? Dan kan ik voor voldoende saldo zorgen.

2. Ik zie in mijn bevestiging van vorige week de V&F-korting staan, maar in de bevestiging van vandaag zie ik die niet. Klopt dat?



Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

@Joshoon Dat is op zich goed nieuws dat de nummer portering in gang is gezet, zou zomaar kunnen dat als dat akkoord is dat ze vandaag nog tot verzending over kunnen gaan. Je kan VF bellen of hun ook het akkoord hebben ontvangen. 

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Het betreft een bevestiging van m’n huidige provider. Dus ik neem aan dat het al akkoord is. 
Nu het toestel nog…

Cdiddy

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Just a quick question, anyone who ordered pro max 512GB a received a confirmation yet? Placed my order and received confirmation Friday 15:07, but order status is still receive.

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

@Cdiddy Some people already got their confirmation and some not, also some people received their track and trace code and some not, so I think they are really busy at the moment at Vodafone to pick and send the orders. Try to refresh the order page today to check if you are receiving it tomorrow. 

Cdiddy

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Sander-80 I will keep an eye out for the email, hope it will come in the afternoon.

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

Die track & trace code laat wel lang op zich wachten. #ongeduldig 😁

Kevin3

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb vorigeweek vrijdag mijn contract al ontvangen alleen mij status staat nu nogsteeds op word verwerkt klopt dit?

Kevin3

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Of bedoelen jullie een ander contract dat jullie afgelopen nacht hebben gekregen? En is er nog kans dat ik hem morgen alsnog krijg?

Andr3

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

@Sander-80  Jij ook al? Ikke ook …. Bij iedere piep van m’n telefoon spring ik omhoog 😄😄😄😄

# super-ongeduldig

Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

Hier ook nog geen T&T. Maar als ie op uitleveren staat dan krijgen we die zeker nog vandaag. Want uitleveren geeft aan dat ie klaar is voor verzending. 

Remco_vBl

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Marvis In de "myvodafone" omgeving kun je je facturen inzien. Deze zijn inzichtelijk ruim voor dat de incasso plaats vind.

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

@Kevin3 Vorige week vrijdag kreeg ik de bestelbevestiging, gisteravond het contract van m'n verlenging enzo. 

Andr3

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Attentie! Deze link is voor de mensen die een Iphone 14 (pro) nemen. 

https://www.iphoned.nl/nieuws/ios-16-update-iphone-14/

Kevin3

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Sander-80 Aah oke ik had een mail ontvangen met samenvatting overeenkomst en daarbij als bijlage mijn contract. Zal dat hem zijn geweest of is dat wat anders?

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Ik heb vannacht om 04:35 mijn T&T ontvangen via de mail : 'Goed nieuws, je bestelling is onderweg'. Vanochtend om 09:18 floepte de rekening in m'n mail. T&T staat nu inmiddels ook op de statuspagina van mijn bestelling. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic