1
Vraag
2
Reageer en help mee
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Pre-order de iPhone 14 telefoons, koop jij hem?

Vanaf 9 september om 14:00 uur pre-order je de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max bij Vodafone. In de tussentijd lees je alles over de nieuwste iPhones hier.


De iPhone 14 telefoons zijn net aangekondigd door Apple en vanaf 9 september om 14:00 ook te pre-orderen bij Vodafone! Lees hier alles over de nieuwe iPhone 14 telefoons en check welke nieuwe iPhone binnenkort in jouw broekzak zit. De iPhones 14, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max zijn leverbaar vanaf 16 september. De iPhone 14 Plus is leverbaar vanaf 7 oktober.


Seintje voor als het zover is?
Meld je aan en Vodafone stuurt je eenmalig een mailtje en een sms zodra je de iPhone 14 kunt pre-orderen bij Vodafone.

Meer informatie over deze toestellen, zie deze pagina van Vodafone. 

Wil jij hier meer over kwijt of heb je vragen, stel ze gerust hier op de community. Medewerkers van Vodafone helpen graag met een antwoord. 

image.png
iPhone 14


- 6.1" scherm, 60Hz
- A15 Bionic Chip
- 128,256 of 512 GB opslag
- Twee camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars



image.png

iPhone 14 Plus

- 6.7" scherm, 60Hz
- A15 Bionic Chip
- 128,256 of 512 GB opslag
- Twee camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars




image.png
iPhone 14 Pro

- 6.1" scherm, 120Hz
- A16 Bionic Chip
- Always on Display
- 128,256,512 of 1012 GB opslag
- Drie camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars



image.png


iPhone 14 Pro Max

- 6.7" scherm, 120Hz
- A16 Bionic Chip
- Always on Display
- 128,256,512 of 1012 GB opslag
- Drie camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Reacties
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi allemaal!

Heb jij een iPhone 14 besteld en wil je graag weten wanneer je het pakketje kan verwachten? Ga dan snel naar de levertijdenpagina. Deze pagina wordt iedere dinsdag voorzien van een update.

334 Reacties 334
Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

@Energieboy Die laatste zin had je best weg mogen laten hoor. 😂🤣😂

Robit

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vanaf welk moment kun je email of SMS verwachten voor de levering?

 

Ik heb afgelopen vrijdag om 15.01u de bevestiging gehad voor de bestelling.

 

Jammer dat er niet is te volgen in welke status je bestelling hangt..

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Voor zover ik weet worden morgen de eerste SMS’jes verstuurd. Dan ontvang je ‘m vrijdag. Afwachten!!

Robit

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ok! dankjewel, spannend 😉

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

En ook even hier posten;  Zojuist mail met contract gehad. Status is veranderd naar uitleveren! 

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

@Arjennn Ik ook! Zullen we dan tot de gelukkige behoren? 🥳

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

@Tabeeee daar lijkt het inderdaad wel op!! Hopen dat de T&T vanavond nog volgt 😳

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

Ook ik heb mijn contract inmiddels ontvangen. 😄

Jkiel

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Mijn status blijft op: 

Status
Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. Per email of sms houden we je op de hoogte van je bestelling.
 
Ook nog geen contract ontvangen. 99% dat ik er vrijdag niet bij zit.
Remko_

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hoezo? je kan morgen ook nog de hele dag bevestiging krijgen het is pas woensdag!

 

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Same here.
"We hebben je bestelling in goede orde ontvangen en je nummerbehoud aangevraagd bij je huidige aanbieder. We houden je per sms op de hoogte."


Wanneer heb je jouw bestelling geplaatst?

Andr3

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Yeaahhh!! Bij mij is die ook klaar voor verzenden. Straks effe de buren vragen of ze allemaal de auto’s aan de nadere kant van het dorp kunnen parkeren. Dan heeft de pakketdienst hier alle ruimte om mijn nieuwe ‘baby’ te kunnen bezorgen.

 

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Helaas nog niks binnen of status verandering. Maar ook pas kunnen bestellen toen de website het weer deed waardoor het 14:40 werd als bestel tijd. Maar er is nog een beetje hoop 😉 

Jkiel

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Zelf heb ik de 10e pre order geplaatst

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Bedoelde meer hoe laat ongeveer

Jkiel

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Om 04:06 was toen net thuis van werk dus kon het helaas niet eerder doen. Heb ook gebeld vandaag en ze gaven aan dat de kans dan 99% is dat ik er deze vrijdag niet bij zit maar pas een week later ook op een vrijdag.

Jkiel

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Iedereen die al wel een berichtje hebben gekregen alvast veel plezier met jullie nieuwe iphone as vrijdag!

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Begrijpelijk, dan zal hij inderdaad wel later komen.

Ik heb wegens omstandigheden ook pas 16:40 kunnen bestellen, maar ondertussen werd er op social media nog wel door Vodafone geadverteerd dat als je nu bestelde je een van de eersten was die hem zou krijgen, zelfs 2 dagen daarna nog. Dus als jij hem vrijdag niet ontvangt zou dat betekenen dat Vodafone valse marketing uitvoerd.

Heb vandaag ook gebeld en de gene aan de lijn vertelde mij dat ze mij helemaal niets konden vertellen en niets wisten, en dat de toestellen vrijdag pas binnen kwamen en dat ik uiterlijk zaterdag bericht zou krijgen. Erg vaag allemaal.

Jkiel

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Dan denk ik dat je er ook vanuit kan gaan dat je nog een week langer moet wachten. Heb nog wel gevraagd of ze week erna wel weer genoeg voorraad hebben maar meneer aan de telefoon wist zeker dat er dan weer voldoende voorraad is en je er bij moet zitten. Maar heb verder ook nog geen updates ontvangen enkel afgelopen maandag een mailtje met sorry voor de vertraging.

Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

Ik heb 14:21 de bevestiging en contract in mijn mail gehad; het zou toch een schande zijn als je er zelfs dan niet bij zit. Maar goed. Morgen maar even afwachten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic