1
Vraag
2
Reageer en help mee
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Pre-order de iPhone 14 telefoons, koop jij hem?

Vanaf 9 september om 14:00 uur pre-order je de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max bij Vodafone. In de tussentijd lees je alles over de nieuwste iPhones hier.


De iPhone 14 telefoons zijn net aangekondigd door Apple en vanaf 9 september om 14:00 ook te pre-orderen bij Vodafone! Lees hier alles over de nieuwe iPhone 14 telefoons en check welke nieuwe iPhone binnenkort in jouw broekzak zit. De iPhones 14, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max zijn leverbaar vanaf 16 september. De iPhone 14 Plus is leverbaar vanaf 7 oktober.


Seintje voor als het zover is?
Meld je aan en Vodafone stuurt je eenmalig een mailtje en een sms zodra je de iPhone 14 kunt pre-orderen bij Vodafone.

Meer informatie over deze toestellen, zie deze pagina van Vodafone. 

Wil jij hier meer over kwijt of heb je vragen, stel ze gerust hier op de community. Medewerkers van Vodafone helpen graag met een antwoord. 

image.png
iPhone 14


- 6.1" scherm, 60Hz
- A15 Bionic Chip
- 128,256 of 512 GB opslag
- Twee camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars



image.png

iPhone 14 Plus

- 6.7" scherm, 60Hz
- A15 Bionic Chip
- 128,256 of 512 GB opslag
- Twee camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars




image.png
iPhone 14 Pro

- 6.1" scherm, 120Hz
- A16 Bionic Chip
- Always on Display
- 128,256,512 of 1012 GB opslag
- Drie camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars



image.png


iPhone 14 Pro Max

- 6.7" scherm, 120Hz
- A16 Bionic Chip
- Always on Display
- 128,256,512 of 1012 GB opslag
- Drie camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Reacties
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi allemaal!

Heb jij een iPhone 14 besteld en wil je graag weten wanneer je het pakketje kan verwachten? Ga dan snel naar de levertijdenpagina. Deze pagina wordt iedere dinsdag voorzien van een update.

334 Reacties 334
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Cecilia Ben bang dat je het heel druk krijgt met dit soort verzoekjes. 😂. Succes. 

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Wilde het ook zeggen, weet waar je aan begint @Cecilia 😁


Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

Het bestelproces ziet er vooralsnog hetzelfde uit als 2 jaar geleden, nu maar hopen dat ik bij de vrijdaglevering zit.

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes

Als ze dan toch bezig is @Ruud001  🤣🤣🤣 

 

is mijn bestelling ook goed doorgekomen 🤪🤪🤪🤪

Luna87

Ontdekker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hoi, zijn de levertijden nog hetzelfde (16sept voor de pro max) of zijn ze inmiddels al opgelopen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Zo, wat een verzoekjes, haha!
Ik ga ze even kort bij langs. 

@Stvn86030 en @Andr3 Jullie order is goedgekeurd hoor! 🙂
@lievemandie Bij jou kan ik het niet controleren, omdat er geen gegevens zijn ingevuld in jouw Community profiel. 

Wanneer je een bevestiging van de bestelling per e-mail hebt ontvangen kun je er vanuit gaan dat de order is goedgekeurd. Het blijft dan nog even in spanning afwachten of je inderdaad bij de allereerste levering zit (fingers crossed). Mocht je geen bevestiging van de bestelling hebben ontvangen of een ander bericht dat er bijvoorbeeld wordt verzocht om extra informatie aan te leveren in geval van een kredietcheck, dan kun je het beste even bellen met mijn collega's van de afdeling status order: 0800 - 0560

@Luna87 Dat is vooralsnog niet bekend, maar ik ga er wel vanuit dat dit inmiddels is opgelopen. Al zal dit per type toestel, geheugencapaciteit en kleur ook weer afwijken. In ieder geval zal er eind volgende week ongeveer weer een overzicht geplaatst gaan worden op onze website (net zoals vorig jaar) waarin een indicatie van de levertijden wordt gegeven. Dat is vooral handige informatie voor klanten die nog gaan bestellen. Ook houden we je per SMS op de hoogte van de levering en die informatie is leidend.

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

@Cecilia waarom is dat overzicht er pas

eind volgende week terwijl de telefoon eind deze week uitkomt?

 

kan dat overzicht dus niet eind van deze week geplaatst worden? 

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Waarschijnlijk @Tabeeee, omdat ze gewoon nog niet weten wie nu de eerste lichting z'n telefoon krijgt. Ik heb altijd begrepen dat Vodafone de toestellen nu ook nog niet heeft en pas op het laatste moment alles kan versturen en dan ook weten ze wie a.s. vrijdag geluk heeft of nog even moet wachten. En dan weten ze ook pas wie daarna een toestel krijgt en komen de toestellen ook dan pas weer binnen. Daarom eind volgende week voor de mensen die hem bij de eerste lichting niet hebben ontvangen.

Zo heb ik het altijd begrepen van Vodafone (elke keer 1 jaar tussen, dan kan het veranderen of ik ben het vergeten) 😉😎

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes

Als het goed is nu wel 🤪 maar heb wel bevestiging gehad dus gaat er vanuit 🙂 maar wanneer is de vraag 🤣🤣🤣

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

@Energieboy dat lijkt mij een aannemelijk verhaal :)..

 

Hopen dat ik met een bevestiging om 14:25 geluk heb met iPhone 14 pro black 128 

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Eigenlijk hoop ik voor iedereen dat die hem vrijdag binnen krijgt 😁
Zou toch geweldig zijn en een feest.... maar ook stilte hier omdat iedereen z'n nieuwe toestel heeft.

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

Ik hoop 't ook voor iedereen dat ie vrijdag binnenkomt. Morgen zullen we het weten allemaal. 🤞

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

@Sander-80 morgen? 😉 

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Ik vertrouw nog steeds op Myrthe van de klantenservice dat ze vandaag worden uitgestuurd hoor. 😂

 

Was het maar zo’n feest! 

Remco_vBl

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Cecilia de status van mijn order staat nog steeds op "onbekend". Dit is al zo sinds ik de bestelling heb gedaan op vrijdag 9 september. 

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

@Tabeeee Ja, morgen zou je de sms moeten ontvangen of zou de status van je bestelling moeten veranderen, dus dan weten we of we 'm vrijdag ontvangen. 🙂

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Ben erg benieuwd of mijn 1Tb pro Max erbij zit. Die worden weinig besteld en daar is dan ook weinig voorraad van. 😬

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@Remco_vBl dat is bij mij ook het geval, maar toch staat alles goed geven ze aan.

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Elk jaar zijn er wel geruchten over vertragingen bij Apple. Ook dit jaar is er weer een gerucht over het niet leveren van een specifiek toestel. De iPhone 14, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Max zullen vrijdag al in de winkels liggen en/of worden toegezonden via Pre-order, maar op de 6,7" iPhone 14 Plus zul je langer moeten wachten. Apple is wel begonnen met het aannemen van orders maar de uitlevering vindt pas over 3 weken plaats. Apple geeft zelf geen verklaring voor deze vertraging maar volgens experts zou dit te maken hebben met de grotere schermpanelen. 

Als deze gerucht waar is dan is de iPhone 14 Plus pas vanaf 7 oktober beschikbaar! Mocht je dit toestel hebben gekocht dan moet je hier rekening mee houden! Overigens, bij alle andere toestellen moet je ook altijd rekening houden dat je niet een van de gelukkige bent die hem vrijdag al in handen heeft. 😉

Remko_

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Die 7 oktober is ook genoemt in de apple Far Out presentatie dus die zal wel kloppen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic