1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jd1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnemen met stuurbediening

Hoi, ik zoek een instelling voor de huawei y7 2019 namelijk tel. Opnemen met stuurbediening van auto

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Jd1,
Welkom op de Community van Vodafone. Dat is een hele duidelijke vraag. Dit is helaas niet een vraag wat ik zo gelijk kan beantwoorden omdat hiervoor meer informatie voor nodig is. Welke software staat op je toestel en gebruik je voor de auto? Er bestaat bijvoorbeeld een app Android Auto. Hiermee bedien je de telefoon in de auto. Meer hierover lees je hier https://support.google.com/androidauto/answer/6348029?hl=nl
Om heerlijk te zijn, kun je deze vraag beter neerleggen bij de fabrikant van je auto. Zij kunnen aangeven of dit mogelijk is, wat er voor nodig is etc. Ik hoor graag wat daar uitkomt. Zij zullen hier namelijk (vermoed ik) een bepaalde software voor in de auto hebben en installeren. Indien deze optie in je auto zit, lees je daar ook meer over terug in de "handleiding van je auto".
 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact opgenomen met de fabrikant @Jd1? Wat gaven zij aan? Of maak je gebruik van Android Auto? Ik hoor graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic