1
Vraag
2
Reacties
Kasper Vos

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Onfatsoenlijke websites verwijderen op mijn nieuwe telefoon

Ik een paar weken geleden een nieuwe telefoon gekocht en tot mijn verbazing krijg ik heel vaak een melding: geen internetverbinding en wel een pornosite of iets wat gaat over heroïne, wat moet ik daarmee en hoe kan ik dat oplossen? Ben vandaag voor 2e keer naar de Vodafone winkel geweest en werd daar heel slecht geholpen, ik kon mijn nieuwe telefoon resetten.  Maar er zijn volgens mij ook betere oplossingen, of niet? Ik had een betere service verwacht!

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Kasper Vos
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb m'n ouwe telefoon weer opgestart en naast m'n nieuwe gelegd. Mijn nieuwe telefoon heb ik teruggezet naar de fabrieksinstelling en daarna mijn oude telefoon in verbinding gebracht met de nieuwe en toen viel het mij op dat een paar keer toch wel mijn wachtwoord van Samsung op moest geven om de apps over te zetten naar mijn nieuwe telefoon en dat heb ik gemist bij de Vodafonewinkel, de medewerker in de winkel heeft mij geen enkele keer gevraagd naar een wachtwoord. Dus ik weet niet hoe hij mijn gegevens heeft overgezet. Vermoedelijk was dat het probleem. Maar ik ben nu heel erg blij met mijn nieuwe telefoon, omdat ik tot op heden die rommel niet meer zie! 

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor je terugkoppeling! Dat is een hele mooie tip om niet te vergeten. Het is inderdaad van belang dat als alles met Samsung Pass gesynchroniseerd staat, dit ook mee wordt genomen in het terugzetten van de gegevens. Fijn om te horen dat het nu dan ook opgelost is en je alsnog tevreden bent met het toestel! Mocht je nog vragen hebben of iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag! Ik zal deze tip ook delen met de collega's in de winkel. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Kasper Vos 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je zou de cookies van je browser kunnen wissen. Dat helpt al een heel eind. Mocht dat niet werken dan is het toch aan te raden om je telefoon te resetten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Kasper Vos,
Welkom op de Community van Vodafone! Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als er zulke pop-ups in beeld komen. Vaak komt dit door het bezoeken van bepaalde websites, op een verkeerde link klikken of het installeren van bepaalde apps. Helaas kun je hier heel weinig aan doen. @Energieboy geeft je al 2 tips mee. Wat je ook kunt doen nadat de cookies verwijderd zijn, is pop ups niet toestaan via de instellingen van je browser. Mocht het dan nog voorkomen, dan zit er helaas niks anders op dan het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Laat je weten of het gelukt is? Over het gesprek in de winkel kan ik helaas niet oordelen omdat ik niet aanwezig was bij het gesprek. In ieder geval mijn excuses voor het ongemak. 

Kasper Vos
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik ben 2 x naar de Vodafone geweest en geen oplossing gekregen en ik ben er niet tevreden hoe ik daar ben geholpen. Ik heb het nu zelf opgelost en mijn telefoon gereset en tot op heden is het gelukkig weer zoals het hoort! Maar nogmaals ik heb het probleem niet veroorzaakt, ik kwam thuis met mijn telefoon en toen bleek dat ik opeens een andere wachtwoord had voor Google en dat heb ik echt zelf niet bedacht, dus geef ik tot nu toe de Vodafone winkel medewerker de schuld, die heeft iets gedaan wat niet klopte, althans dat is mijn mening. Ik hoop dat het probleem nu is opgelost en het zo blijft.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Sorry dat ik het zeg, maar een Vodafone medewerker kan niet zomaar uw wachtwoord wijzigen en dat zullen ze ook nooit doen. Bij het wijzigen van een wachtwoord moet je de oude hebben en een nieuwe aanmaken. Nou ja, die kent de

verkoper niet. Ik zou die mening daarom niet zo hardop uitspreken, maar dat is mijn mening 😁🤭

Zomaar opeens websites waar je niet op zit te wachten kunnen verschillende oorzaken zijn waardoor dit is gebeurd. Je hebt een app geïnstalleerd die op de achtergrond een banner mee laat lopen met reclame en die heb jij op je telefoon gekregen, dat zie je niet maar het gebeurd wel. Wil niet zeggen dat je een foute app hebt gedownload, want reclame banners zijn ook weer van derden. Maar het kan ook een andere oorzaak hebben, wat dacht je van mail met een verborgen bericht en/of bestandje. Ook dat is goed mogelijk! 

Succes in ieder geval en wees voorzichtig met wat je met je toestel doet. 

Kasper Vos
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb nog nooit iets gedaan met mijn toestel, ik koop een nieuwe en en dan gaat het mis. En die rare websites kwamen alleen als geen verbinding kreeg met het internet en kwam heel vaak voor. Maar dat ik het probleem zelf heb moeten oplossen , vind ik een tekortkoming van deze Vodafonewinkel. Maar je hoort mij er niet meer over, het probleem heb ik gelukkig zelf op kunnen lossen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen dat je het alsnog hebt kunnen oplossen @Kasper Vos. Mag ik vragen welke stappen je doorlopen hebt? Dan kunnen wij dit ook aan andere klanten adviseren.

Kasper Vos
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb m'n ouwe telefoon weer opgestart en naast m'n nieuwe gelegd. Mijn nieuwe telefoon heb ik teruggezet naar de fabrieksinstelling en daarna mijn oude telefoon in verbinding gebracht met de nieuwe en toen viel het mij op dat een paar keer toch wel mijn wachtwoord van Samsung op moest geven om de apps over te zetten naar mijn nieuwe telefoon en dat heb ik gemist bij de Vodafonewinkel, de medewerker in de winkel heeft mij geen enkele keer gevraagd naar een wachtwoord. Dus ik weet niet hoe hij mijn gegevens heeft overgezet. Vermoedelijk was dat het probleem. Maar ik ben nu heel erg blij met mijn nieuwe telefoon, omdat ik tot op heden die rommel niet meer zie! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor je terugkoppeling! Dat is een hele mooie tip om niet te vergeten. Het is inderdaad van belang dat als alles met Samsung Pass gesynchroniseerd staat, dit ook mee wordt genomen in het terugzetten van de gegevens. Fijn om te horen dat het nu dan ook opgelost is en je alsnog tevreden bent met het toestel! Mocht je nog vragen hebben of iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag! Ik zal deze tip ook delen met de collega's in de winkel. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic