1
Vraag
2
Reacties
Ggjhfgh

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nummerweergave verdwenen

De nummerweergave op mijn Samsung Galaxy Note 20 Ultra is sinds kort verdwenen. Ik heb de netwerkinstellingen op de telefoon al gereset, dat hielp niet. Heb de simkaart in het andere slot geprobeerd, ook dan geen nummerweergave wanneer iemand mij belt. Mijn abonnement is kort geleden verlengd, sindsdien is het ongeveer begonnen? Hoe kan dit worden opgelost?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @Ggjhfgh. Ik heb een onderzoek aangemaakt. Dit staat bekend onder 10367221 en is doorgezet naar de technische dienst. De technische dienst zal dit terugkoppelen naar je. Hopelijk is het snel opgelost!

 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Ggjhfgh,
Welkom op de Community van Vodafone! Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Je kunt nummerherkenning op verschillende manieren aan- of uitzetten.

  1. Druk op Telefoon.
  2. Druk op het icoontje voor menu.
  3. Druk op Instellingen.
  4. Druk op Oproep.
  5. Druk op Extra instellingen. ...
  6. Druk op Beller-id.
  7. Druk op Nummer verbergen of Nummer tonen.
  8. Druk op de home-toets om af te sluiten en terug te keren naar het startscherm.

Het kan zijn dat sommige instellingen een andere benaming hebben. Dit is afhankelijk van de software op je toestel. Kun je eens controleren of deze optie aan staat in je toestel?
 

Ggjhfgh
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oh, het leek me voor zich spreken dat de oproepinstellingen allemaal staan zoals ze moeten staan. Bij overige oproepinstellingen heb ik ook alles op zichtbaar etc. staan. Daar zit het probleem dus niet. De optie die jij trouwens noemt, gaat volgens mij over mijn eigen beller-id. Dat is het probleem niet, mensen zien gewoon dat ik hun bel. Het probleem is dat IK niet meer zie wie mij belt, iedereen belt mij met 'privé-nummer'.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je mij eens een privebericht sturen (reageren op het bericht wat ik je zojuist prive heb gestuurd) met de gevraagde gegevens? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens is @Ggjhfgh!  Ik zie dat bij ons alles correct staat betreft nummerweergave. Ik heb de optie nummerweergave uitgezet en daarna weer aangezet. Hierdoor krijgt je simkaart een melding dat de nummers van inkomende gesprekken zichtbaar mogen zijn. Kun je het toestel eens uitzetten voor 1 minuut en dan weer aanzetten? Ik hoor graag of het geholpen heeft! 

Ggjhfgh
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas heeft dit niet geholpen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je mij 5 datums met tijdstippen doorgeven waarop je dit ervaart @Ggjhfgh
Dan kan ik dit doorgeven voor het onderzoek 

Ggjhfgh
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

25-05-2021 - 13:04

24-05-2021 - 20:56

21-05-2021 - 15:54

20-05-2021 - 16:01

18-05-2021 - 15:55

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @Ggjhfgh. Ik heb een onderzoek aangemaakt. Dit staat bekend onder 10367221 en is doorgezet naar de technische dienst. De technische dienst zal dit terugkoppelen naar je. Hopelijk is het snel opgelost!

 

Ggjhfgh
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank, ik wacht het af.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie dat het onderzoek gesloten is @Ggjhfgh.
Zie je van de inkomende oproepen de nummers of ervaar je hier nog steeds problemen mee? 

Ggjhfgh
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het probleem is opgelost, ik kan weer zien wie mij belt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen! Dankjewel voor de terugkoppeling! Mocht je in de toekomst vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan weet je de community te vinden! 
Ik  ga dit draadje sluiten 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic