De nummerweergave op mijn Samsung Galaxy Note 20 Ultra is sinds kort verdwenen. Ik heb de netwerkinstellingen op de telefoon al gereset, dat hielp niet. Heb de simkaart in het andere slot geprobeerd, ook dan geen nummerweergave wanneer iemand mij belt. Mijn abonnement is kort geleden verlengd, sindsdien is het ongeveer begonnen? Hoe kan dit worden opgelost?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dankjewel @Ggjhfgh. Ik heb een onderzoek aangemaakt. Dit staat bekend onder 10367221 en is doorgezet naar de technische dienst. De technische dienst zal dit terugkoppelen naar je. Hopelijk is het snel opgelost!
Hoi @Ggjhfgh,
Welkom op de Community van Vodafone! Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Je kunt nummerherkenning op verschillende manieren aan- of uitzetten.
Het kan zijn dat sommige instellingen een andere benaming hebben. Dit is afhankelijk van de software op je toestel. Kun je eens controleren of deze optie aan staat in je toestel?
Oh, het leek me voor zich spreken dat de oproepinstellingen allemaal staan zoals ze moeten staan. Bij overige oproepinstellingen heb ik ook alles op zichtbaar etc. staan. Daar zit het probleem dus niet. De optie die jij trouwens noemt, gaat volgens mij over mijn eigen beller-id. Dat is het probleem niet, mensen zien gewoon dat ik hun bel. Het probleem is dat IK niet meer zie wie mij belt, iedereen belt mij met 'privé-nummer'.
Kun je mij eens een privebericht sturen (reageren op het bericht wat ik je zojuist prive heb gestuurd) met de gevraagde gegevens?
Dankjewel voor de gegevens is @Ggjhfgh! Ik zie dat bij ons alles correct staat betreft nummerweergave. Ik heb de optie nummerweergave uitgezet en daarna weer aangezet. Hierdoor krijgt je simkaart een melding dat de nummers van inkomende gesprekken zichtbaar mogen zijn. Kun je het toestel eens uitzetten voor 1 minuut en dan weer aanzetten? Ik hoor graag of het geholpen heeft!
Helaas heeft dit niet geholpen.
Kun je mij 5 datums met tijdstippen doorgeven waarop je dit ervaart @Ggjhfgh?
Dan kan ik dit doorgeven voor het onderzoek
25-05-2021 - 13:04
24-05-2021 - 20:56
21-05-2021 - 15:54
20-05-2021 - 16:01
18-05-2021 - 15:55
Dankjewel @Ggjhfgh. Ik heb een onderzoek aangemaakt. Dit staat bekend onder 10367221 en is doorgezet naar de technische dienst. De technische dienst zal dit terugkoppelen naar je. Hopelijk is het snel opgelost!
Dank, ik wacht het af.
Ik zie dat het onderzoek gesloten is @Ggjhfgh.
Zie je van de inkomende oproepen de nummers of ervaar je hier nog steeds problemen mee?
Het probleem is opgelost, ik kan weer zien wie mij belt.
Super om te horen! Dankjewel voor de terugkoppeling! Mocht je in de toekomst vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan weet je de community te vinden!
Ik ga dit draadje sluiten 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.