1
Vraag
2
Reacties
Eline_Voskuilen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerherkenning

Sinds een week worden nummers die ik heb opgeslagen niet meer herkend. Iedereen die mij belt, wordt weergegeven als privénummer. Uitgaande oproepen worden wel herkent en benoemt met de juiste naam. 

Ik heb alle instellingen al nagelopen en kan de oplossing niet vinden. Wat moet/kan ik doen om de nummerherkenning weer normaal te krijgen? 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Eline_Voskuilen,

Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als nummers niet meer herkend worden. Gelukkig lees ik dat je de instellingen al doorlopen hebt. Ik help je graag hiermee verder! Je mag mij een privébericht sturen voor de verificatie met de volgende gegevens:

-Voor- en achternaam

-Adres en postcode

-Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

- Mobiele nummer

Zodra ik de gegevens ontvangen heb, ga ik controleren of nummerherkenning op mogelijk staat en indien nodig een onderzoek aanmaken voor de technische dienst.

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Eline_Voskuilen. Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt om te controleren of deze optie aan staat. Dit is het geval. Ik heb voor de zekerheid deze optie uitgezet en daarna opnieuw toegevoegd. Kun je voor mij eens je toestel opnieuw opstarten en controleren of nummers weer binnen komen met het nummer in beeld? Mocht dit niet het geval zijn, hoor ik het graag! Kun je mij dan 5 voorbeelden (datum en tijdstippen van inkomende gesprekken doorgeven? Dan kan ik hiervoor een onderzoek aanmaken. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Eline_Voskuilen,

Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als nummers niet meer herkend worden. Gelukkig lees ik dat je de instellingen al doorlopen hebt. Ik help je graag hiermee verder! Je mag mij een privébericht sturen voor de verificatie met de volgende gegevens:

-Voor- en achternaam

-Adres en postcode

-Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

- Mobiele nummer

Zodra ik de gegevens ontvangen heb, ga ik controleren of nummerherkenning op mogelijk staat en indien nodig een onderzoek aanmaken voor de technische dienst.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het probleem met nummerherkenning kunnen oplossen? Of ervaar je hier nog steeds problemen mee @Eline_Voskuilen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Eline_Voskuilen. Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt om te controleren of deze optie aan staat. Dit is het geval. Ik heb voor de zekerheid deze optie uitgezet en daarna opnieuw toegevoegd. Kun je voor mij eens je toestel opnieuw opstarten en controleren of nummers weer binnen komen met het nummer in beeld? Mocht dit niet het geval zijn, hoor ik het graag! Kun je mij dan 5 voorbeelden (datum en tijdstippen van inkomende gesprekken doorgeven? Dan kan ik hiervoor een onderzoek aanmaken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic