Ik weet niet of het onzin is, maar kan me indenken dat jullie deze gedachten hebben. Vorige week was ik nog in de Apple Store en daar kreeg ik als antwoord, van een medewerker, dat ze best veel verkocht hebben en dat er niet voldoende voorraad voor was. Het heeft dus ook even geduurd voor Apple ze zelf op voorraad te hebben en daarom ook naar andere bedrijven best wel even kan duren voor ze deze op voorraad hebben en kunnen uitgeven (zeker als er ook nog eens een lijst is met wachtenden, dan is dat helemaal lastig). Kijk, of dat waar is, dat weet ik natuurlijk niet. Het is hoe dan ook altijd vervelend als je er op moet wachten en niemand je kan vertellen wanneer je nu zo'n mooi ding om je pols kan hebben. Hopelijk deze week het goede nieuws en alvast veel plezier met jullie nieuwe Watch 😊.
Ik was zelf gaan kijken voor een nieuwe maar ik denk dat ik toch nog even wacht op de volgende. Er was nu niet zoveel verschil in die van mij en de nieuwe versie. Laten we hopen dat het dan beter voor elkaar is 😎.