1
Vraag
2
Reageer en help mee
Anoniem1988

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Levertijd Apple Watch 10

Goedemorgen, op 22 november heb ik een order geplaatst voor een Apple Watch 10. Er stond bij 4 tot 6 weken levertijd. Tot vandaag zit ik nog steeds op mijn order te wachten zonder in de tussentijd ook maar een update te hebben ontvangen over hoe het er voor staat met mijn order. Een paar keer heb ik al gebeld en krijg ik als antwoord het is nog niet leverbaar. Ook heb ik gevraagd als het dan misschien mogelijk was om het product in een Vodafone winkel op te halen maar dit kan niet volgens Vodafone. Ik kan zeker begrijpen dat hier een levertijd op zit maar ik zit nu al bijna 9 weken te wachten op mijn order en ondertussen staat op de website bij het product gewoon nog steeds 4 tot 6 weken levertijd terwijl dit dus helemaal niet zo is en er een langere levertijd op zit. Wat ik ook misleidend vind voor andere mensen die deze order willen plaatsen!! Want ze moeten veel langer wachten dan 4 tot 6 weken! Ik vind dit zeer slecht van Vodafone en wil hier dan ook graag een klacht voor indienen. 

14 Reacties 14
Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 61Posts
  • 9Oplossingen
  • 13Likes

Goedemorgen @Anoniem1988

Wat ontzettend balen dat je de bestelde Apple watch nog steeds niet hebt ontvangen. Hij staat inderdaad ook bij ons nog op "in behandeling", dus hier gaat inderdaad wat mis, zo lijkt het. Wat ik je zou willen adviseren is het volgende, neem meteen even contact op met de afdeling status order op nummer 0800-0560. Hun kunnen je zeker meer vertellen over deze order en hoe het ervoor staat. 

Laat je weten of het is gelukt? 

CODOR

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zit in hetzelfde schuitje (besteld op 28-11-2024). Bellen naar de klantenservice zoals hierboven gesuggereerd leverde een keer het advies op om de bestelling maar te annuleren, want "die wordt waarschijnlijk nooit meer geleverd". Yeah, right. Ik heb hem besteld in combinatie met een verlenging van mijn abonnement dus annuleren lijkt me niet de juiste manier. Overigens gaat het in mijn geval om de Series 10 Titanium en daar zat destijds een langere levertijd op (ook bij Apple). Maar inmiddels is hij bij Apple gewoon op voorraad, dus ik neem aan dat dat bij Vodafone ook mogelijk is inmiddels?

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 61Posts
  • 9Oplossingen
  • 13Likes

Hi @CODOR,

Allereerst welkom op de Vodafone community. 

Wat ontzettend balen dat jij onderhand ook nog niks hebt mogen ontvangen ;-( Ik heb helaas geen zicht op de bestellingen. Dus ook zou ik jou willen adviseren contact op te nemen met de afdeling status order via nummer 0800-0560. Zij kunnen je vast wel vertellen wat er aan de hand is met je bestelling. 

Anoniem1988
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@CODOR  Wat vervelend zeg. Ik heb net nog een keer gebeld maar ze zeggen dat er nog steeds geen voorraad is en dat ze problemen hebben met de levering van Apple. Dat Apple zich waarschijnlijk heeft vergist in de hoeveelheid interesse er is in de Apple watch 10. Ik heb vaak bij mediamarkt gekeken en daar was ook heel lang geen voorraad maar zie nu net dat ze daar wel weer op voorraad zijn

CODOR

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat Apple zich "vergist in de interesse" klinkt mij als totale lariekoek, maar ik begrijp dat iemand op het callcenter er ook maar een draai aan geeft. Ik heb inmiddels ook maar weer eens gebeld met de klantenservice en had gelukkig iemand die echt zijn best ging doen (ook best uniek!) en contact heeft gezocht met het magazijn/andere afdeling. Er bleek (een kleine batch) binnen gekomen, dus het advies was om deze week nog even af te wachten. Er zijn momenteel meer backorders dan er watches zijn geleverd, maar omdat mijn order al een tijdje open staat (en de jouwe nog langer!) staan we bovenaan - ze worden op volgorde van besteldatum uitgeleverd. Fingers crossed.

Anoniem1988
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
  • @CODOR Nou inderdaad ik denk ook dat dit onzin is! Eindelijk dus iemand die er wat dieper op in gaat en het goed uitzoekt! Telkens hetzelfde alswoord als “ze zijn nog niet leverbaar” schiet natuurlijk ook niet op. Nou ik ben benieuwd en hoop dan dat we deze week of begin volgende week meer weten over onze orders! 🤞🏻
Energieboy
Expert
Expert
  • 12421Posts
  • 3588Oplossingen
  • 3252Likes

Ik weet niet of het onzin is, maar kan me indenken dat jullie deze gedachten hebben. Vorige week was ik nog in de Apple Store en daar kreeg ik als antwoord, van een medewerker, dat ze best veel verkocht hebben en dat er niet voldoende voorraad voor was. Het heeft dus ook even geduurd voor Apple ze zelf op voorraad te hebben en daarom ook naar andere bedrijven best wel even kan duren voor ze deze op voorraad hebben en kunnen uitgeven (zeker als er ook nog eens een lijst is met wachtenden, dan is dat helemaal lastig). Kijk, of dat waar is, dat weet ik natuurlijk niet. Het is hoe dan ook altijd vervelend als je er op moet wachten en niemand je kan vertellen wanneer je nu zo'n mooi ding om je pols kan hebben. Hopelijk deze week het goede nieuws en alvast veel plezier met jullie nieuwe Watch 😊.

Ik was zelf gaan kijken voor een nieuwe maar ik denk dat ik toch nog even wacht op de volgende. Er was nu niet zoveel verschil in die van mij en de nieuwe versie. Laten we hopen dat het dan beter voor elkaar is 😎.

Anoniem1988
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Energieboy Dat klopt. Ik zie eigenlijk ook dat ze bijna overal uitverkocht zijn. Bij mediamarkt heeft het ook heel lang geduurd voor ze weer op voorraad waren. Gisteren zag ik dat ze daar weer op voorraad waren maar vandaag al weer uitverkocht. 

Anoniem1988
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Goedemorgen, ik heb zojuist nog een keer contact gehad met Vodafone. Omdat ik op de website zag dat de Watch die ik had besteld er helemaal niet meer op staat. Nu kreeg ik dus net te horen dat de Watch uitverkocht is en ook niet meer terug op voorraad zal komen. Met andere woorden, ik zit al 10 weken te wachten op mijn order, die ik dus niet meer zal ontvangen. Zonder hierover geïnformeerd te zijn?! Jullie goede service is ver te zoeken Vodafone… @Roland  

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 90Posts
  • 17Oplossingen
  • 18Likes

Hi @Anoniem1988 dat klinkt niet veelbelovend en ik kan me goed voorstellen dat je er van baalt dat je al zo lang wacht. Ik heb je bestelling er bij gezocht en zie dat jouw bestelling inderdaad al vanaf 22-11-2024 open staat en dat is erg lang. Ik heb daarom ook een belletje gewaagd naar Status Order, omdat ik zie dat jouw bestelling nog wel op de status Back Order staat. Zij geven aan dat de Apple Watch 10 wel leverbaar is en dat je als het nog langer duurt opnieuw contact op mag nemen met Status Order, zodat zij de bestelling opnieuw kunnen plaatsen. Houd je ons op de hoogte wanneer je contact hebt gehad met Status Order? 

Anoniem1988
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Dankjewel @Judith Ik heb gisteren contact gehad met order status en ze zeiden dat ik binnen 48 uur een update zou ontvangen over mijn order. 

Leona2023

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, ik heb precies dezelfde probleem. Inmiddels al bijna 6 weken zit ik te wachten. Geen update, niks! Niemand die hier iets over weet ook. 

Leona2023

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, 

Is het al geleverd? 

Anoniem1988
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hoi @Leona2023 @Nee nog steeds niks! Ik heb vorige week gebeld en de mevrouw aan de telefoon zei dat ze erachteraan was gegaan en ik binnen 48 uur iets zou moeten horen. Ondertussen nog steeds niks gehoord, geen update ontvangen helemaal niks! Ben nu al bijna 12 WEKEN aan het wachten. Vind dit echt schandalig van @Vodafone Info om mensen zo lang te laten wachten zonder verdere info/update. En het enige antwoord wat je krijgt is dat ik moet bellen naar status order. Nou, daar heb ik wel al 20 keer mee aan de telefoon gehangen en daar kom ik ook geen stap verder mee. Telkens hetzelfde antwoord. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic