1
Vraag
2
Reacties
Millow789

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering toestel

Hallo, 

Ik heb vorige week mijn abonnement verlengt en daar ook een nieuw toestel besteld. De verkoper in de winkel vertelde me dat ik de telefoon voor het einde van de week thuis geleverd zou krijgen. Nu heb ik hem nog steeds niet mogen ontvangen en mijn vraag is dus hebben jullie enig idee wanneer deze wel wordt afgeleverd?

Normaal zou het niet zo veel uitmaken dat het wat langer duurt, maar mij ¨oude¨ telefoon is kapot gegaan, vandaar ook een nieuwe. En nu ben ik dus al een week onbereikbaar. 

Ik hoor het graag.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Millow789
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Met een kapot toestel kan ik mij zeker voorstellen dat je zo snel mogelijk je nieuwe toestel in gebruik wilt nemen! Ik zie dat je bij je bestelling hebt gekozen voor de Apple iPhone 13 128GB Midnight. Op deze pagina vind je de actuele levertijden voor de iPhone 13. Als de verwachte leverdatum wijzigt, passen wij onderstaand aan en ontvang je van ons een sms. Zodra je toestel verzonden wordt sturen wij de track en trace door per e-mail. Mocht je meer specifieke informatie willen over je bestelling dan raad ik je aan om even te bellen met de afdeling status order via 0800 - 0560.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Millow789 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd vervelend als je een nieuwe telefoon verwacht en nog niet hebt gekregen. In deze tijd is het erg lastig om afspraken te maken met dagen van bezorging, het is zo druk bij de bezorgdiensten. Je kan je bestelling volgen via deze pagina

Wil je nog meer info, dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice, door te bellen of een chat te starten. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Millow789
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Met een kapot toestel kan ik mij zeker voorstellen dat je zo snel mogelijk je nieuwe toestel in gebruik wilt nemen! Ik zie dat je bij je bestelling hebt gekozen voor de Apple iPhone 13 128GB Midnight. Op deze pagina vind je de actuele levertijden voor de iPhone 13. Als de verwachte leverdatum wijzigt, passen wij onderstaand aan en ontvang je van ons een sms. Zodra je toestel verzonden wordt sturen wij de track en trace door per e-mail. Mocht je meer specifieke informatie willen over je bestelling dan raad ik je aan om even te bellen met de afdeling status order via 0800 - 0560.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic