1
Vraag
2
Reacties
Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 89Posts
  • 0Oplossingen
  • 45Likes

Komt er ook een pre-order voor de nieuwe uitvoering van de Apple Watch Ultra 2 zwart?

Aankomende vrijdag 08:00 is de zojuist aangekondigde Apple Watch 10 bij jullie vooruit te bestellen. Tegelijkertijd was ook de zwarte versie van de Apple Watch Ultra 2 onthuld. Is deze eveneens vrijdag bij jullie te bestellen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
IzoVT

Meedenker
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Beschikbaar!

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @aedens 
Op dit moment hebben we inderdaad alleen de Aluminium Zwart - Black Sport bij kastgrootte 46 mm beschikbaar als pre-order. Op onze website is vanaf de start een overzicht beschikbaar van de smartwatches die we verkopen. Het aanbod zal in de toekomst regelmatig vernieuwd worden. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 75Posts
  • 10Oplossingen
  • 13Likes

Goedemorgen @Stvn86030, wat leuk dat je interesse hebt in de zwarte Apple Watch Ultra 2! 🙂

Ik raad je aan om de website goed in de gaten te houden. Op dit moment is de informatie over de iPhone 16 pre-orders bekend gemaakt. Als er meer informatie is over de nieuwe Apple Watch Ultra, dan zetten we dit natuurlijk direct op de website.

Kijk hier voor alle beschikbare Apple Smartwatches.

IzoVT

Meedenker
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

De Watch Series 10 staat er inmiddels bij voor pre-order, hopelijk de Ultra 2 Satin Black ook snel!

https://www.vodafone.nl/smartwatch/apple-watch/apple-watch-10 

IzoVT

Meedenker
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Beschikbaar!

aedens

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Ze zijn (hoop ik) nog bezig de watches toe te voegen...

Van de Watch 10 staan bij de 42mm verschillende kleuren en één van de titanium versies, maar bij de 46mm staat alleen nog de zwarte aluminium... Even wachten op de rest nog?

IzoVT

Meedenker
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Ik kan de pagina momenteel niet eens bereiken, maar goed, ik heb al besteld....

Succes in ieder geval!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @aedens 
Op dit moment hebben we inderdaad alleen de Aluminium Zwart - Black Sport bij kastgrootte 46 mm beschikbaar als pre-order. Op onze website is vanaf de start een overzicht beschikbaar van de smartwatches die we verkopen. Het aanbod zal in de toekomst regelmatig vernieuwd worden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic