1
Vraag
2
Reacties
Eriko89

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik ook updaten naar Android 13 met mijn Sony Xperia 5 III?

Beste,

 

Is het ook mogelijk om een OTA update te krijgen voor android ik heb nu nog een oudere versie maar als het goed is kan mijn Sony Xperia 5III ook de nieuwere versie aan of in ieder geval versie 12 of 13.

 

Alvast bedankt,

 

Mvg Erik 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 6Posts
  • 4Oplossingen
  • 0Likes

Jammer dat jij je niet gehoord voelt door Sony, @Eriko89 . De mobiele providers zoals wij hebben geen invloed op de software ontwikkeling van het fysieke toestel. Dat wordt volledig geregeld door de fabrikanten van de smartphones. Deze informatie is ons niet bekend wanneer updates beschikbaar staan voor specifieke toestellen. Hopelijk krijg je snel een reactie van Sony hierover. 

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Eriko89, welkom op de Vodafone community. 

Je vraag is mij geheel duidelijk. Echter wanneer er updates plaats moeten vinden van je toestel, is de enige die hier overgaat de fabrikant van je toestel. Wij doen niks met updates wat betreft de toestellen. 

Eriko89
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Roland,

 

Bedankt voor je terugkoppeling. Het wordt voor mij een beetje kastje naar de muur verhaal want Sony zegt hier ook niets in te kunnen betekenen. Zal eens kijken of ik via Google zelf iets kan bereiken en anders maar zelf een update forceren.

 

Mvg Erik 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 6Posts
  • 4Oplossingen
  • 0Likes

Jammer dat jij je niet gehoord voelt door Sony, @Eriko89 . De mobiele providers zoals wij hebben geen invloed op de software ontwikkeling van het fysieke toestel. Dat wordt volledig geregeld door de fabrikanten van de smartphones. Deze informatie is ons niet bekend wanneer updates beschikbaar staan voor specifieke toestellen. Hopelijk krijg je snel een reactie van Sony hierover. 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic