Jkiel

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Iphone 14 pro max pre order

Hallo,

 

Ik heb enkele dagen geleden de iphone 14 pro max besteld pre order. Nu vroeg ik me af wanneer je ongeveer een mail/sms kan ontvangen om een afspraak te maken voor levering via dynalogic. Nu weet ik dat hij vanaf de 16e beschikbaar is. Krijg je dan ook donderdag al een berichtje zodat hij ook daadwerkelijk vrijdag geleverd kan worden? Of hoe gaat dit?

 

Alvast bedankt.

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jkiel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik zou haast zeggen, volg deze topic en dan kom je van alles te weten. Je krijgt vanzelf bericht wanneer je toestel klaar staat voor verzending. Als het goed is ontvang je hem vrijdag de 16e maar als het toestel niet op voorraad is, of niet door Apple is geleverd, dan kan het iets langer duren. Dat is het leuke aan pre-orderen, je weet het nooit en dan blijft het spannend 😉

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Jkiel
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Ik kan mij voorstellen dat je niet kunt wachten totdat je jouw nieuwe iPhone in ontvangst kan nemen! Zoals @Energieboy al aangeeft kun je het beste dat topic volgen, want daar wordt al super veel informatie gedeeld. Hopelijk zit je bij de eerste batch en ontvang je vanaf 16 september jouw gloednieuwe toestel. Zit je niet bij de eerste batch? Dan krijg je rond 20 september een SMS met een update over de levering van jouw toestel. De informatie in deze SMS is leidend.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Cecilia  Je krijgt toch ook woensdag of donderdag een sms of e-mail als je er wel of niet bijzit? Tenminste dat was in het verleden wel altijd zo. Iets van sorry zoals de eerder gestuurde  sms na de bestelling. Als je toestel er niet bij zit. Of een e-mail met t&t toch? Of gaat het dit jaar anders? Ik hoor wel. Release dagen zijn altijd leuk en spannend. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Ruud001 Nee dit gaat hetzelfde als voorgaande jaren, maar mocht je dus niet bij de eerste batch zitten dan krijg je dus rond 20 september een SMS met meer informatie over de levering.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Cecilia Duidelijk. Dankjewel voor je snelle antwoord. Ik wacht het (net als voorgaande jaren) wel af. 😀

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Elk jaar zijn er wel geruchten over vertragingen bij Apple. Ook dit jaar is er weer een gerucht over het niet leveren van een specifiek toestel. De iPhone 14, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Max zullen vrijdag al in de winkels liggen en/of worden toegezonden via Pre-order, maar op de 6,7" iPhone 14 Plus zul je langer moeten wachten. Apple is wel begonnen met het aannemen van orders maar de uitlevering vindt pas over 3 weken plaats. Apple geeft zelf geen verklaring voor deze vertraging maar volgens experts zou dit te maken hebben met de grotere schermpanelen. 

Als deze gerucht waar is dan is de iPhone 14 Plus pas vanaf 7 oktober beschikbaar! Mocht je dit toestel hebben gekocht dan moet je hier rekening mee houden! Overigens, bij alle andere toestellen moet je ook altijd rekening houden dat je niet een van de gelukkige bent die hem vrijdag al in handen heeft. 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic