1
Vraag
2
Reacties
DannyHanssen197

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 12 mini speaker werkt niet goed

Hallo, ik heb vorige week mijn nieuwe iphone 12 mini gekregen. DIng is super, alleen heb ik nu al van een paar mensen gehoord dat ze me niet verstaan als ie op de speaker staat. Heb hem online via jullie besteld. Kan ik hem ergens na laten kijken of hoe werkt dat momenteel?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @DannyHanssen1978 ,

Zou je de volgende stappen kunnen ondernemen.

  1. Open de Camera-app.
  2. Neem een video op terwijl je in de bovenkant van de iPhone spreekt.
  3. Tik op de camerakiezer  om over te schakelen op de andere camera. Neem vervolgens nog een video op terwijl je in de bovenkant van de iPhone spreekt.
  4. Wanneer je de video's afspeelt, moet je stem duidelijk verstaanbaar zijn.

Is het probleem dan ook aanwezig, dan kun je langs de winkel gaan. Neem wel de 1,5 meter en het mondkapje in acht.

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @DannyHanssen1978 ,

Zou je de volgende stappen kunnen ondernemen.

  1. Open de Camera-app.
  2. Neem een video op terwijl je in de bovenkant van de iPhone spreekt.
  3. Tik op de camerakiezer  om over te schakelen op de andere camera. Neem vervolgens nog een video op terwijl je in de bovenkant van de iPhone spreekt.
  4. Wanneer je de video's afspeelt, moet je stem duidelijk verstaanbaar zijn.

Is het probleem dan ook aanwezig, dan kun je langs de winkel gaan. Neem wel de 1,5 meter en het mondkapje in acht.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Even een toevoeging: op dit moment worden toestellen in de winkel niet geaccepteerd i.v.m. Corona.
Bij de bestelling heb je een formulier ontvangen om het toestel eventueel te retourneren. Dit formulier mag je invullen en via hier lees je er meer over. 

Heb je de stappen die @SamsungExpert benoemt al eens doorlopen @DannyHanssen1978?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic