1
Vraag
2
Reageer en help mee
BennieWoef

Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoe lang duurt het voordat vodafone meebeweegt met marktprijs smartphone

Nu Half maart 2025 wordt er een door Samsung geïnitieerde prijsdaling doorgezet voor de S24 serie. Dat begon met het gelijktrekken van de prijzen van de 512GB versie aan de 256GB versie. Inmiddels zijn grote spelers als Mediamarkt en Coolblue gevolgd. Wanneer ik in de bedrijfsshop van Vodafone staat de prijs voor de s24 ultra 512 GB nog op 1173,46 terwijl bij Coolblue deze inmiddels op 899,- staat.

Wat is de ervaring hierbij met Vodafone? Hoe lang duurt het voordat Vodafone de prijs ook verlaagt?

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12508Posts
  • 3605Oplossingen
  • 3281Likes

Verwacht niet dat mobiele providers (waar je direct een abonnement bij aankoopt) de prijzen sneller kunnen laten dalen dan derden. Providers kopen deze soms pas in als er een aankoop is en nemen niet zo'n grote voorraad. Coolblue, MediaMarkt of Belsimpel kunnen meer inkopen en daardoor de prijs ook laten zakken. Hoe lang het duurt voordat Vodafone de prijzen gaat verlagen kan geen enkele klantenservice medewerker van Vodafone je melden, zelfs niet het winkel personeel. Als de prijzen omlaag gaan dan staat het soms nog eerder op de site dan dat de mensen binnen Vodafone een bericht hebben gelezen dat deze gezakt zijn.

Je kan natuurlijk ook gewoon bij Coolblue aanschaffen en daar je abonnement laten verlengen (volgens mij doen die ook aan abonnementen verkoop, zeker ben ik niet). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic