1
Vraag
2
Reacties
johnnyvtz1990

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Google Maps laden duurt heel lang

Het duurt erg lang voordat mijn offline kaarten op Google Maps zijn geupdatet. Het zijn twee grote offline kaarten van Nederland die bij elkaar bijna 1 GB zijn. Ze blijven uren lang hangen op een bepaald percentage of gaan zelfs weer een paar percentages terug tijdens het updaten. Meestal als ik het updaten annuleer en het weer opnieuw doet lukt het wel. Ik had laatst een kleinere kaart van 20 mb en dit was geen probleem

Maps staat bij mij wel in de sluimerstand, omdat het systeem aangaf dat die op de achtergrond veel energie verbruikte. Heeft dat er wat mee te maken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @johnnyvtz1990 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Normaal hou ik er niet zo van om af te schuiven, maar deze keer doe ik het dan toch maar. Je kan deze vraag het beste stellen aan Google. Dat het downloaden niet goed gaat heeft natuurlijk niets met het netwerk te maken van Vodafone maar met de instellingen van Google en je toestel. Haal hem eens uit sluimerstand. Wat gebeurt er als je via Wifi de kaart download of via het netwerk? Werkt het dan beter? 

Ik heb even gekeken via Google zoek functie en kom heel veel sites tegen die hierop een antwoord geven. Via Google help en via andere sites. Ik denk dus dat je beter even via Google kan zoeken want ik kan hier al die sites wel gaan plaatsen maar dan is het een lange topic. Ga zelf even naar Google en zoek via de tekst: google maps downloaden traag - of in die trant. Denk dat je daarmee sneller geholpen ben. Want het kan echt van alles zijn zoals opslag of de app of andere dingen. Laat nog even weten of je er uit bent gekomen en of je een oplossing hebt gevonden. 

 

 

Moderator Steven: instellingen van Google en je toestel. Haal hem eens uit sluimerstand. Wat gebeurt er als je via Wifi de kaart download of via het netwerk? Werkt het dan beter? 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @johnnyvtz1990 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Normaal hou ik er niet zo van om af te schuiven, maar deze keer doe ik het dan toch maar. Je kan deze vraag het beste stellen aan Google. Dat het downloaden niet goed gaat heeft natuurlijk niets met het netwerk te maken van Vodafone maar met de instellingen van Google en je toestel. Haal hem eens uit sluimerstand. Wat gebeurt er als je via Wifi de kaart download of via het netwerk? Werkt het dan beter? 

Ik heb even gekeken via Google zoek functie en kom heel veel sites tegen die hierop een antwoord geven. Via Google help en via andere sites. Ik denk dus dat je beter even via Google kan zoeken want ik kan hier al die sites wel gaan plaatsen maar dan is het een lange topic. Ga zelf even naar Google en zoek via de tekst: google maps downloaden traag - of in die trant. Denk dat je daarmee sneller geholpen ben. Want het kan echt van alles zijn zoals opslag of de app of andere dingen. Laat nog even weten of je er uit bent gekomen en of je een oplossing hebt gevonden. 

 

 

Moderator Steven: instellingen van Google en je toestel. Haal hem eens uit sluimerstand. Wat gebeurt er als je via Wifi de kaart download of via het netwerk? Werkt het dan beter? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic