1
Vraag
2
Reacties
Faasio

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Geen simkaart geplaatst

Hallo,

 

Mijn Samsung A20e geeft regelmatig aan " geen simkaart geplaatst ".

Die zit er uiteraard wel.

Al gewisseld van sim  1 naar 2 en andersom.

Al schoongemaakt.

 

Waar kan dit aan liggen en wat kan ik er aan doen?

 

Alvast bedankt.

 

Groetjes Faasio

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Faasio 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vervelend! Er kan van alles aan de hand zijn. Een defecte simslot of simkaart?! Je kan het testen met een ander toestel en simkaart. Doe een simswap en kijk of je simkaart het doet in een ander toestel en een ander simkaart het doet in je eigen toestel. Daar kan je al mee testen. 

Anders zou ik even langs een Vodafone winkel gaan om er naar te laten kijken en die kunnen eventueel direct een nieuwe simkaart regelen, mocht het daar aan liggen. Neem dan wel je ID kaart mee en je bankpas om 0,01 cent te pinnen voor controle dat jij wel de betaler bent van dit abonnement. 😉

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Faasio 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vervelend! Er kan van alles aan de hand zijn. Een defecte simslot of simkaart?! Je kan het testen met een ander toestel en simkaart. Doe een simswap en kijk of je simkaart het doet in een ander toestel en een ander simkaart het doet in je eigen toestel. Daar kan je al mee testen. 

Anders zou ik even langs een Vodafone winkel gaan om er naar te laten kijken en die kunnen eventueel direct een nieuwe simkaart regelen, mocht het daar aan liggen. Neem dan wel je ID kaart mee en je bankpas om 0,01 cent te pinnen voor controle dat jij wel de betaler bent van dit abonnement. 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic