1
Vraag
2
Reacties
bijlsmart

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Geen 5G Pixel 6 Pro

Mijn Pixel 6 Pro heeft geen verbinding met 5G. Op het forum lees ik dat dit gewoon moet werken. Kan het eventueel liggen aan de SIM-kaart die ik gebruik? Die gebruik ik al een jaar of 8 en ik verleng altijd met SIM-lockvrije toestellen.

Of ligt het aan de instellingen in mijn telefoon. 

Met groet, Martin.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bijlsmart
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Energieboy,

Sim-kaart gewisseld en het is opgelost. 

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @bijlsmart 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het kan aan je simkaart liggen, je zou die kunnen omruilen in een Vodafone winkel, dan heb je zo ie zo een nieuwe, dat is altijd beter voor de toekomst. Maar het kan ook aan je toestel liggen hoor! Kijk eens onder netwerkinstellingen bij je Netwerk Mobiel (of in ieder geval iets waar je je netwerk instellingen van je mobiele netwerk kan vinden). En kijk daar eens onder mobiele data of iets om te zien of er 5G tussen staat. Het kan zijn dat je deze nog op 4G hebt staan, dat kan.

Maar ik denk dat het meer aan je simkaart ligt, als je er zeker van bent dat dit toestel door Vodafone is toegevoegd en gebruikt kan worden op 5G. 

bijlsmart
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Energieboy,

Sim-kaart gewisseld en het is opgelost. 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Kijk aan, wat fijn dat je het hier nog even laat weten. 
Wat goed dat het op deze manier snel is opgelost. Veel plezier!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic