1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

[Ervaringen & Discussie] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Wat vinden jullie van de opvolgers van de 2017 iPhone X? De iPhone Xs en de IPhone Xs Max die 12 september 2018 gepresenteerd zijn door Apple. Met de nieuwe A12 Bionic chip. En een nieuwe grootste iPhone ooit van Apple, de Xs Max met een scherm van 6.5 Inch.
Met 64GB, 256GB en 512GB aan interne opslag. Daar hangt wel een prijskaartje aan. Welke kies je?
Laat het hier weten.
28 Reacties 28
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ik ben benieuwd ik heb mijn toestel nog niet binnen maar ik schrok wel een beetje van de nieuwe camera
Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Maximumcapaciteit van mijn batterij is nu al 99%. Meer mensen last van dit probleem? Beetje snel voor een toestel van 1100 ...
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Arjennn wrote:
Maximumcapaciteit van mijn batterij is nu al 99%. Meer mensen last van dit probleem? Beetje snel voor een toestel van 1100 …


Arjennn Hoi, die van mij staat na bijna 4 weken nog gewoon op 100%. Bij normaal gebruik. Zou me er niet zo druk om maken. Pas als het erg snel verder zou dalen, zou ik contact met Apple opnemen.
Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Ruud001 wrote:

Arjennn wrote:
Maximumcapaciteit van mijn batterij is nu al 99%. Meer mensen last van dit probleem? Beetje snel voor een toestel van 1100 …
Arjennn Hoi, die van mij staat na bijna 4 weken nog gewoon op 100%. Bij normaal gebruik. Zou me er niet zo druk om maken. Pas als het erg snel verder zou dalen, zou ik contact met Apple opnemen.


Heb toch van de week even contact opgenomen met Apple. Al is het alleen maar dat ze het vanaf het begin weten. Medewerkster was het met me eens dat dit wel heel snel is. Het zou kunnen dat hij nu heel lang op 99% blijft hangen. Mocht dit niet het geval zijn, weer contact opnemen zodat verdere stappen ondernomen kunnen worden. We gaan het zien, hopelijk blijft hij gewoon lekker lang op 99%, dan is er niks aan de hand. Verder een toptoestel!
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Omdat ik nu weer inlog heb ik even de capaciteit van mijn Max batterij bekeken. deze staat op nog steeds op 100%. Zal er eens op blijven letten (als ik er aan denk). Hou jullie op de hoogte. Morgen 5 weken in gebruik en gaat iedere nacht aan de lader.
Steenwelle

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Waarom zou ik bij Vodafone een Iphone kopen / bestellen, een provider die niet eens alle opties van het toestel ondersteund, denk hier bij eens aan de E-Sim die ze zoals het lijkt voorlopig niet ondersteunen. Naar mijn gevoel aardig hypocriet.

groet
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Steenwelle wrote:
Waarom zou ik bij Vodafone een Iphone kopen / bestellen, een provider die niet eens alle opties van het toestel ondersteund, denk hier bij eens aan de E-Sim die ze zoals het lijkt voorlopig niet ondersteunen. Naar mijn gevoel aardig hypocriet.

groet


Heb je dan al een alternatief voor de E-sim? Ik bedoel, welke provider ondersteund dat nu wel dan? En welke andere opties ondersteund Vodafone niet dan?
Steenwelle

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nee daar heb ik nog geen alternatief voor, maar dat wil niet zeggen dat ik dan maar een iPhone bij vodafone of een andere provider moet kopen. De providers houden de techniek tegen dus waarom dan het geld daar neer leggen.
groet
ruud
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Steenwelle Op dit moment is er helaas nog geen een provider in Nederland die dit ondersteund! Vanuit hier is het aangekaart dat men hier gebruik van wilt maken om verschillende redenen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic