Ruud001 wrote:
Reem0nN wrote:
Ik zou graag wat meer meningen willen horen die geüpgrade zijn van een iPhone X naar een iPhone XS Max.
Hebben jullie ook het gevoel dat de XS Max een mooie iPhone is maar toch soms de grote waardeert van de normale X?
Ik vind het een prachtige telefoon en mooi scherm en sneller dan mijn vorige X maar heb toch soms me twijfels als ik weer me iPhone XS Max, en alles met 2 handen moet doen en of ik er wel goed aan heb gedaan om zo snel van de X naar de XS Max te gaan.
Terwijl toen ik van een 7 Plus naar een X ging weer de breedte miste van de 7 Plus.
Ik vind de XS Max ook best een zwaar toestel, wat ik dan ook denk dat gebruikersgemak wat moet inleveren.
Misschien moet ik eraan wennen van de gewone X naar de XS Max of ben ik toch meer trouw aan de formaat van de X?
Meer mensen die twijfelen en toch weer hun XS Max binnen de 14 dagen retour zou willen doen?
Reem0nN Ik kan me best vinden in jou ervaringen. Ik ben van de 5s maar de 6 Plus gegaan en dat vond ik ook niet zo heel lekker. Wel mooi groot scherm, maar toch. Daarna de normale 6s gekocht. En dat viel me toch weer wat tegen, terwijl het een super toestel is. Net iets te klein scherm. Oké. Daarna de Jet Black 7 Plus en dat vind ik nog steeds de fijnste en mooiste ooit.
Tja, toen was daar de X. Super toestel en echt een vernieuwing. Alleen toch weer een voor mijn gevoel dat (te) kleine scherm. Wel langer maar ook smaller. En dan nu de Max. Tot nu toe volgens mij de beste ooit. Mooi scherm, lekker vlot, typt super en ook nog eens een mooie gouden kleur. Ik ben er superblij mee. Hoop alleen dat ik geen verbinding problemen krijg.
Nee, deze is een blijvertje. Misschien wel voor twee jaar...?
Ruud001 Dat is goed om te horen dat je tevreden bent.
ik heb ook even goed opgelet op problemen, zoals een geel OLED scherm, en verbindingsproblemen.. gelukkig er vaar ik dat niet.
Display kan zelfs nog meer helderheid dan de gewone X al kon War ik zo even naast elkaar heb gelegd!
Er is misschien wel 1 irritatiepunt en ben benieuwd of alle iPhones dat hebben want de gewone X heeft dat niet.
Is dat als ik me XS Max soms vastpak een klik te horen is, heb toen gelijk even getest zonder case erom, en als ik hem lichtjes aan beide kant een kleine twist geef of draai, echt een tikje maar hoor je soort gekraak.
Weet niet of dit iets zorgelijks is en hem toch terug moet sturen dan