Energieboy wrote:
Apple's paradepaartje iPhone 11 Pro is prachtig hoor, maar mist innovatie.
Maar goed mijn twijfel is toch wel wat meer dan die 10%, jammer genoeg.
Ook al omdat ik zit te denken aan een iWatch.
Energieboy wrote:
ja goed, maar dan met ik wel de iPhone 11 Pro nemen (die best weer prijzig is) 🙂
Serkan wrote:
Energieboy Teazy Ruud001
Aangezien ik jullie ook over de toestelspecs zag discussiëren kunnen we deze in dit topic voortzetten. Als Apple gebruiker kan ik hier namelijk ook aan deelnemen :grinning:
Bij de aankondiging van nieuwe toestellen en producten valt vaak ook het woord innovatie. Voor de een is iets innovatief en de ander stelt hier hele andere eisen aan. Ook bij de nieuwe iPhone komt deze discussie vaak op gang. Maar als ik persoonlijk kijk naar de technische mogelijkheden, dan vraag ik mij af wat er nog mogelijk is voor een telefoon? Wat zouden jullie nog graag zien in een nieuwe iPhone of ander toestel en wat denken jullie dat (technisch) haalbaar is?
Energieboy wrote:
Nee hoor, heb mijn X nog 🙂
Energieboy wrote:
ja goed, maar dan met ik wel de iPhone 11 Pro nemen (die best weer prijzig is) 🙂
Teazy wrote:
Op zoek naar een iphone 11 pro camera expert!!
Bij de camera kun je kiezen uit verschillende modus, bijvoorbeeld: foto, video, portret, slomo, enz. In het event is te zien dat bij de foto modus er 3 opties zijn, namelijk: wide, ultra wide en telephoto. Daar vertellen ze dat voor elke optie een andere camera gebruikt wordt. Dus de 3 cameras werken niet samen in de foto modus? Wat ik begrijp van de portret modus, is dat ze dan wel alle 3 samenwerken.
Kan iemand dit ophelderen/ verduidelijken?
Teazy wrote:Serkan wrote:Ik denk dat ze hardwarematig/fysiek niet veel meer kunnen veranderen dan dat ze elk jaar al doen. De software kunnen ze wel aanpassen. Zo zag ik bijvoorbeeld een camera app in het event (ben uitgever vergeten), die had de optie om meerdere cameras tegelijk te laten werken. Dat zouden ze in apples eigen camera app mogelijk moeten maken. Nu moet ik zulke apps kopen, wat dus niet gaat gebeuren! Softwarematig kunnen ze dus nog veel verbeteren al hangt dit soms wel samen met de hardware die ze gebruiken.
Energieboy Teazy Ruud001
Aangezien ik jullie ook over de toestelspecs zag discussiëren kunnen we deze in dit topic voortzetten. Als Apple gebruiker kan ik hier namelijk ook aan deelnemen :grinning:
Bij de aankondiging van nieuwe toestellen en producten valt vaak ook het woord innovatie. Voor de een is iets innovatief en de ander stelt hier hele andere eisen aan. Ook bij de nieuwe iPhone komt deze discussie vaak op gang. Maar als ik persoonlijk kijk naar de technische mogelijkheden, dan vraag ik mij af wat er nog mogelijk is voor een telefoon? Wat zouden jullie nog graag zien in een nieuwe iPhone of ander toestel en wat denken jullie dat (technisch) haalbaar is?
Serkan wrote:Teazy wrote:Teazy Energieboy Klopt. Een telefoon heeft ook ergens zijn max denk ik. We kunnen beeldbellen, er is gezichtsherkenning, vingerafdrukscanner, draadloos opladen, spraakbesturing, verschillende camera's, minimale randen etc. Dus daarom ook mijn vraag, hoeveel is er technisch nog mogelijk? Als consument wachten we altijd weer op ''die ene'' vernieuwing, maar ik denk dat het steeds complexer wordt om dat als fabrikant te behalen.Serkan wrote:Ik denk dat ze hardwarematig/fysiek niet veel meer kunnen veranderen dan dat ze elk jaar al doen. De software kunnen ze wel aanpassen. Zo zag ik bijvoorbeeld een camera app in het event (ben uitgever vergeten), die had de optie om meerdere cameras tegelijk te laten werken. Dat zouden ze in apples eigen camera app mogelijk moeten maken. Nu moet ik zulke apps kopen, wat dus niet gaat gebeuren! Softwarematig kunnen ze dus nog veel verbeteren al hangt dit soms wel samen met de hardware die ze gebruiken.
Energieboy Teazy Ruud001
Ik zou het zelf bijv. super handig vinden om met je telefoon beeld te projecteren op een oppervlak of ''in de lucht''. Daarnaast kan snelladen of een langere levensduur van de accu mij erg verblijden :grin:
Teazy wrote:
Ik wacht wel af tot volgende week en die dingen massaal aangeboden worden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.