1
Vraag
2
Reacties
sandravandelaar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Erg veel Data verbruik in de nacht

Hallo

Hoe kan het dat er snachts erg veel data word verbruikt terwijl dat evt backups of updates alleen maar met wifi is toegestaan. Dit is allemaal gebeurd terwijl ik de telefoon niet gebruik.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Altijd vervelend als er in een keer veel data wordt verbruikt. Zeker als je niet weet waardoor het komt. 
Wij zien alleen in wanneer er data verbruikt is. Dit zie je inderdaad ook in My Vodafone. 
Wat voor een toestel heb je @sandravandelaar? In je toestel kun je namelijk zien waaraan het verbruikt is (zolang het toestel maar correct is ingesteld).

Voor alle tips and tricks om data te besparen, kun je het beste dit topic doorlezen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @sandravandelaar 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vodafone loopt vaak achter met z’n data doorgeven. Het kan dus zijn dat dit de data is van uren ervoor en dan is het in 1x te zien op dat tijdstip. Wil dan niet zeggen dat je deze op dat moment hebt gebruikt, maar in de tijd ervoor wel. 

Zo heb ik dat zelf ook gehad en gezien. Ik denk dat dit bij jou ook zo is. En je kan een nachtje proberen om je vliegtuigmodus aan te zetten, en dan zien wat je dan aan data hebt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Altijd vervelend als er in een keer veel data wordt verbruikt. Zeker als je niet weet waardoor het komt. 
Wij zien alleen in wanneer er data verbruikt is. Dit zie je inderdaad ook in My Vodafone. 
Wat voor een toestel heb je @sandravandelaar? In je toestel kun je namelijk zien waaraan het verbruikt is (zolang het toestel maar correct is ingesteld).

Voor alle tips and tricks om data te besparen, kun je het beste dit topic doorlezen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic