Beste Vodafone,
Ik heb eigenlijk geen vraag maar wil jullie gewoonweg complimenteren voor jullie excellente service vandaag. Ik ben uitstekend geholpen door Esmeralda vandaag van jullie Klantenservice. Ik wil echt benadrukken dat dit echt voor zoveel rust heeft gezorgd bij ons! Het verhaal: mijn vriend mocht zn abbonement verlengen en dus gaat hij naar de Vodafone winkel om een nieuw toestel( iPhone 13) uit te zoeken. Hij wilde het toestel eigenlijk gelijk meenemen maar dit was niet mogelijk, werd opgestuurd. Gister zou het aankomen, hij is dus de hele dag thuis gebleven van werk (duur toestel). Lang verhaal kort: pakket wordt beschadigd en dichtgetaped overhandigd, er bevindt zich een sticker op van Post NL: ‘Helaas is uw poststuk incompleet en/ of beschadigd. Wij hebben uw poststuk hierna opnieuw dichtgemaakt, zonder de inhoud te bekijken. Onze excuses voor het ongemak. ‘
Jullie raden het al: lege doos.. We hebben Vodafone gebeld, Esmeralda was zeer behulpzaam, empathisch en meelevend. Juiste papieren meteen opgestuurd, contract ontbonden en nieuw contract aangemaakt, nieuwe iPhone is onderweg (helaas konden we em nog steeds niet in de winkel ophalen, we proberen nu een Post NL punt haha).
Zulke service maakte echt dat je als klant je gehoord en gesteund voelt, en daardoor gelijk kopzorgen minder hebt. Dus dankjewel!