1
Vraag
2
Reacties
gerlof

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Caller id is unknown

Hallo,
Alle inkomende oproepen komen binnen als "Unknown" zelfs de contacten die ik in mijn telefoon heb staan.
Heb al vanalles geprobeerd maar niks werkt. ik heb een Cat s62

Hopelijk hebben jullie een oplossing,
MVG Gerlof rispens

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @gerlof
Een warm welkom op de Vodafone Community.

Ontzettend onhandig dat je niet ziet door wie je wordt gebeld! Ik zie dat de Cat s62 draait op Android. Weet je toevallig of dit probleem uit het niets is ontstaan of loop je hier tegenaan na bijvoorbeeld een software update van je toestel? Waar ik ook benieuwd naar ben is of je een zogenoemde kruistest hebt gedaan? Dit kun je door jouw simkaart in een ander toestel te testen en een andere simkaart in jouw toestel te testen. Wat gebeurt er dan?

Toevallig zag ik ook na een beetje googlen dat een update van de Contacten App wel eens een oplossing wil bieden. Zou je dit eens willen testen? De link naar de app van de Google Playstore vind je hier. Ik ben heel benieuwd wat eruit komt. 

Mocht je toevallig in de buurt van een Vodafone winkel wonen, dan ben je ook altijd welkom om samen met één van mijn collega's het één en ander in de winkel te testen en uit te sluiten 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @gerlof
Een warm welkom op de Vodafone Community.

Ontzettend onhandig dat je niet ziet door wie je wordt gebeld! Ik zie dat de Cat s62 draait op Android. Weet je toevallig of dit probleem uit het niets is ontstaan of loop je hier tegenaan na bijvoorbeeld een software update van je toestel? Waar ik ook benieuwd naar ben is of je een zogenoemde kruistest hebt gedaan? Dit kun je door jouw simkaart in een ander toestel te testen en een andere simkaart in jouw toestel te testen. Wat gebeurt er dan?

Toevallig zag ik ook na een beetje googlen dat een update van de Contacten App wel eens een oplossing wil bieden. Zou je dit eens willen testen? De link naar de app van de Google Playstore vind je hier. Ik ben heel benieuwd wat eruit komt. 

Mocht je toevallig in de buurt van een Vodafone winkel wonen, dan ben je ook altijd welkom om samen met één van mijn collega's het één en ander in de winkel te testen en uit te sluiten 🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Weet je wat je eens zou kunnen doen @gerlof 
Even bellen met de klantenservice en dan vragen je nummer op anoniem te zetten en daarna weer terug te zetten naar normaal. Soms wil dat wel eens werken! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic