1
Vraag
2
Reageer en help mee
Sembult

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling is afgebroken

Ik heb via vodafone next mijn contract opengebroken met een nieuw toestel omdat mijn huidige met spoed aan vervanging toe is. Nu is mijn bestelling afgebroken en zou het 2 dagen duren voordat ik mijn opnieuw een aanvraag in kan dienen waarop het vervolgens nog een aantal dagen nodig is om de telefoon te bezorgen ik vind dat best bizar aangezien er namelijk 2 dagen verteld word en dit zo te lezen al een bekend probleem is. Is er een mogelijkheid dat de bestelling met spoed geannuleerd word zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen

1 Reactie 1
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 43Posts
  • 25Oplossingen
  • 3Likes

Olá @Sembult en welkom op de Vodafone Community!

 

Dat loopt alles behalve soepel lees ik, ik heb geprobeerd de order aan deze kant te sluiten. Helaas is dat niet gelukt. Je mag hiervoor contact opnemen met mijn collega's van de afdeling Status order. Mijn collega's zijn hiervoor aanwezig vanaf 08:00 uur tot en met 20:00 uur via het nummer 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk). 
 

Laat je weten of het gelukt is?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic