1
Vraag
2
Reacties
ggizemm.32

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bestelling gaat mis

Ik heb 17 september een pre-order geplaatst voor de iphone 13 pro Max graphite 128 GB met nummerbehoud. omdat vodafone een verkeerd nummer heeft overgenomen voor nummerbehoud, is deze bestelling uit het niets geannuleerd.

Toen heb ik een nieuwe bestelling geplaatst aan de telefoon. Hierbij gebruik gemaakt van de ziggo korting. Ziggo contract staat op mijn vaders naam. De medewerker van vodafone heeft mijn vaders naam en geboortedatum overgenomen voor het contract en voor de rest mijn gegevens. Natuurlijk klopt dit van geen kant dan bij de levering!

De bezorger stond aan de deur en die kon natuurlijk de telefoon niet overhandigen. Ik was echt heel boos, omdat dit de fout van vodafone is. Ik heb vodafone gebeld en toen zijn mijn gegevens als het goed is gecorrgeerd.

MAAR NU KOMT HET
Omdat de order terug gaat naar vodafone en vodafone mijn bestelling opnieuw moet sturen naar Dynalogic kom ik weer onderaan de lijst te staan voor de levering. DIT BETREFT VIER WEKEN.

Ik ben hier NIET van gediend. Ik ben nieuw klant en ervaar meteen de negatieve kanten van vodafone. Ik wil mijn bestelling deze week nog ontvangen en als dat het geval is wil ik ook nog een extra korting. De afgelopen 2 weken ben ik al zo vaak gaan bellen naar vodafone omdat er telkens iets mis ging. Soms kreeg ik ook bijdehante medewerkers te spreken. Ik ben echt niet gediend met deze gang van zaken.

Mochten jullie mijn telefoon deze week niet kunnen leveren wil ik het contract annuleren en GEEN KLANT ZIJN BIJ VODAFONE.

Wat vodafone nu flikt is echt slechte service en SCHANDALIG!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ggizemm.32
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

vodafone heeft een passende oplossing geboden, waar ik tevreden mee ben.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ggizemm.32 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje, dat klinkt allemaal wel heel erg vervelend. Het beste wat je kan doen is bellen met 0800-0560 en daar overleggen wat er mis is gegaan en of ze kunnen bekijken wat er nu gebeurd. Dit is een klanten helpen klanten community en ik kan niet met je mee kijken. Morgen is er wel weer iemand van Vodafone maar ik denk dat je liever hebt dat ze er nu naar kijken. Laten we hopen dat Vodafone het goed voor je kan oplossen, want dit willen ze natuurlijk zelf ook niet. 

ggizemm.32
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb vandaag al minstens 15 keer gebeld. Ik word telkens doorverbonden naar een andere afdeling omdat niemand helpt!! ik ben er zo klaar mee. Ik wil gewoon niet onderaan de wachtlijst komen te staan. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoe Vodafone dit oplost, kan ik je niet zeggen. Anders moet je wachten tot morgen, dan komt er weer iemand van Vodafone online, heel vervelend natuurlijk dat men je elke keer wil doorverbinden en dat het maar niet werkt. 

ggizemm.32
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hi Steven,

je collega’s hebben mijn bestelling weer is geannuleerd. Ik moet nu opnieuw bestellen, al twijfel ik of ik dit bij Vodafone ga doen. Heb je misschien advies voor mij waardoor ik de bestelling kan plaatsen en tegemoet gekomen KAN worden?

 

als ik zo lang moet wachten houdt het helaas op

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je mij via een privebericht aangeven wat je wilt bestellen. Voeg ook even je mobiele nummer toe. Dan kijk ik of ik vanuit hier de bestelling voor je kan plaatsen @ggizemm.32

ggizemm.32
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Steven, heb je mijn privebericht ontvangen?

ggizemm.32
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

vodafone heeft een passende oplossing geboden, waar ik tevreden mee ben.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @ggizemm.32. Ik ben blij dat ik je hiermee verder kon helpen!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Super en fijn dat Vodafone een passende oplossing heeft geboden, waar jij ook tevreden over bent. Alvast veel plezier en een heel goed weekend gewenst.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic