Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
slein

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
20 sept besteld en inmiddels de T&T code via de mail ontvangen!
mijntjexx

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
14-9 0:00 besteld. Net een mailtje om 19u:
Nog maar heel even geduld, je pakketje is onderweg. Via PostNL kun je het pakketje precies volgen. Je Track & Trace code is
shadyk

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ordered my device on 13th September and still no communication. In 4 days I will complete 1 month anniversary of waiting and thinking I will throw a waiting party. Anyone else who has waited that long, feel free to join 🙂
Deem

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo
hoe kan het toch dat ik 12 september om 14.00 gepre order hebt. (Hier ging iets mis en hij werd doorgevoerd op 13 september om 09.00. ) en nou nog steeds kunnen ze mij in de winkel niks vertellen (iphone 11 pro groen 64gb). Ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Elke keer vertellen ze mij een andere levertijd en als ik dan in de winkel kom om te vragen of ze het binnen hebben op de vorige keer aangegeven leverdag, geven ze alleen antwoord dat ze het niet weten..
Ik vind dit geen service. zoveel mensen hebben hun iphone 11 pro al ontvangen..
rvduren

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
15 september iphone 11 pro mg 64gb besteld en zojuist afleverafspraak gemaakt! Ik ben nog een beetje huiverig of ik nu en telefoon geleverd krijg of een brief dat mijn nummerbehoud akkoord is ?....we gaan het zien morgen

Wendii

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanmiddag mijn Iphone op mogen halen. Lang wachten eindelijk beloond!!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wendii wrote:
Vanmiddag mijn Iphone op mogen halen. Lang wachten eindelijk beloond!!

Goed om te horen. Hoop dat je er blij mee bent, zeker na het lange wachten.
TjeuG

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook ik heb mail ontvangen: Bezorging is onderweg en kan ik volgen via een T&T nummer.
Ryvano

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
geen mail ontvangen Serkan
mijntjexx

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
iPhone 11 pro MG 64gb 14-9 0:00u besteld, vandaag binnen!?
Jeroenjeremy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu ben ik officieel in de war. Gisteren SMS-bericht gekregen dat de levering gepland staat voor eind week 41. Geen mail gehad en morgen is al het einde van week 41, toch?
De site vodafone.nl/status werkt voor mij niet (toont geen informatie). Op 'My Vodafone' staat de bestelling nog op 'Wordt verwerkt'.
Ordernummer 305294831
Wat betekent dit nou allemaal?
TjeuG

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gisteren update gehad en vandaag bestelling geleverd!
Arjandewit

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Goed om te horen dat de meeste hun telefoon al hebben.

Ik daarentegen.. nog steeds niks gehoord maar na bellen gisteren is mij verteld dat de levering verzonden is naar de klanten en ik moet wachten op de volgende levering. Ik heb hem op de pre-order dag gereserveerd!

Nadat ik aangaf dat er mensen zijn die hun telefoon wel hebben ontvangen en een week later hebben besteld konden ze mij geen antwoord op geven. Ik heb nog nooit zo'n klantenservice meegemaakt... ik wacht nu al veel te lang en dan zonde om te annuleren maar ben nog nooit zo slecht behandeld als klant.

Serkan Wat is er aan de hand dat dit prutswerk mogelijk is? En waarom doet iedereen aan de klantenservice als je vervelend bent en ze van je af willen?
Arjandewit

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Kan ik mijn bestelling wijzigen en een pre-order voor de iPhone 12 erin zetten want die krijg ik waarschijnlijk eerder
Jeroenjeremy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jeroenjeremy wrote:
Nu ben ik officieel in de war. Gisteren SMS-bericht gekregen dat de levering gepland staat voor eind week 41. Geen mail gehad en morgen is al het einde van week 41, toch?
De site vodafone.nl/status werkt voor mij niet (toont geen informatie). Op 'My Vodafone' staat de bestelling nog op 'Wordt verwerkt'.
Ordernummer 305294831Wat betekent dit nou allemaal?

Update 11 oktober:
‘Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Je hoort snel weer van ons en tevens vind je op vodafone.nl/levertijd altijd de actuele levertijden.’
Heeft Vodafone nou een wanprestatie geleverd door eergisteren per SMS te beloven dat deze week geleverd zou worden en dan vandaag weer een SMS te sturen dat het vorige bericht gejokt was? En dan heb ik het nog niet eens over de Ziggo site waar stond dat de telefoon op voorraad was.
Nadid

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer is de 11 pro max 64 gold voorradig ?
op de site staat dat is al leverbaar is
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Nadid
Er staat dat er een langere levertijd is. Hij is dus waarschijnlijk niet op voorraad en verwacht ik dat Vodafone daar geen antwoord op kan geven. Zie dat de 256GB versie wel op voorraad is, die staat op groen. Tenminste, dat was om 13:19 uur op zaterdag 12 oktober. Het kan natuurlijk daarna altijd weer verschillen!!
Arjandewit

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Update: De reden dat ik mijn telefoon nooit heb ontvangen is omdat tijdens de dame die mijn pre-order heeft verwerkt, in het systeem heeft gezet dat ik de telefoon in de winkel zou halen als ie ooit eens op voorraad is. Dat is voorlopig dus niet.. ik heb wel 10 keer gebeld en niemand kon mij uitleggen waarom mijn telefoon maar niet thuis bezorgd werd.. tot afgelopen vrijdag 1 oplettende vodafone medewerker het zag.

Als ik de Midnight Green 256 gb thuis bezorgd wilde hebben zou ik nog heeel lang moeten wachten omdat ik dan weer achteraan de rij zou worden gezet. Ik heb de space grey gekozen en kreeg die meteen de dag erna binnen.

Compliment voor de medewerker van afgelopen vrijdag maar het is heel slecht hoe weinig kwaliteit daar zit bij Vodafone qua service.
maikelvde

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Beste @Serkan,

 

Afgelopen maandag heb ik een Iphone 11 pro max, 64GB, midnight green besteld in de vodafone winkel.

Er is mij verteld dat deze op voorraad is (hij liet het mij zien op de pc). 
Net heb ik via de chat gevraagd wat de status van mijn bestelling is, werd mij verteld dat deze niet voorradig zijn en dat ze mij niet kan vertellen of ik nog een dag of een maand moet wachten.

wellicht dat jij wel iets kan vertellen over mijn bestelling

bestelnummer: 306481561

Alvast bedankt!

 

groet,

 

maikel

AD-87

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag,

 

Afgelopen vrijdag 25 oktober heb ik in de vodafone winkel mijn abonnement verlengd met het toestel Iphone 11 Pro Max. In de winkel werd mij verteld dat ik hem afgelopen dinsdag kan verwachten. Uiteraard met smart op zitten wachten. Tot op heden niks gehoord. Nu heb ik vandaag contact gehad via de chat met Vodafone en word er mij verteld dat de toestellen pas vanaf 14 november aan de winkels geleverd worden. Dit is mij niet verteld in de winkel! Anders had ik nog naar andere opties gekeken.

 

Wat kan ik hieraan doen?

 

Met vriendelijk groet, 

Annemarie Drenthen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic