Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
gdon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan Derde bestelling: Ordernummer: 304344181
Besteldatum: 17-09-2019. De 2 eerste bestellingen waren geannuleerd uiteindelijk zonder dat er een reden stond. Ik heb ook nog geen SMS ontvangen, wel mail net contract etc met daarin aangegeven dat mijn contract de 17de ingaat.
rvduren

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan wrote:
Hi all,

Goed om te lezen dat een groot deel inmiddels al het toestel in handen heeft of bericht heeft ontvangen over de verwachte levertijd. Ook lees ik dat sommigen helaas nog geen bericht hebben ontvangen. Om dit verder na te kijken zou ik graag het volgende willen weten:

Heb je nog geen sms ontvangen met de verwachte levertijd van je toestel?

  • Wanneer heb je de bestelling gedaan?
  • Via welk kanaal heb je besteld? (Winkel bestellingen ontvangen vanaf deze week pas een sms bericht)


Ik heb op zondag 15 september mijn bestelling geplaatst via Ziggo

Bestelnummer: 304249011, iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green.

Ik heb wel een mail gehad waarin vermeld werd dat de bestelling vertraagt was op 18 september maar tot dusver nog geen andere bericht gehad via e-mail of sms.
dries81

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Serkan wrote:
Hi all,

Goed om te lezen dat een groot deel inmiddels al het toestel in handen heeft of bericht heeft ontvangen over de verwachte levertijd. Ook lees ik dat sommigen helaas nog geen bericht hebben ontvangen. Om dit verder na te kijken zou ik graag het volgende willen weten:

Heb je nog geen sms ontvangen met de verwachte levertijd van je toestel?

  • Wanneer heb je de bestelling gedaan?
  • Via welk kanaal heb je besteld? (Winkel bestellingen ontvangen vanaf deze week pas een sms bericht)

Bestelling 14-9-2019 om 9:03 telefonisch gedaan bij de klantenservice. Order nummer 304173891
Rui silva

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan wrote:
Hi all,

Goed om te lezen dat een groot deel inmiddels al het toestel in handen heeft of bericht heeft ontvangen over de verwachte levertijd. Ook lees ik dat sommigen helaas nog geen bericht hebben ontvangen. Om dit verder na te kijken zou ik graag het volgende willen weten:

Heb je nog geen sms ontvangen met de verwachte levertijd van je toestel?

  • Wanneer heb je de bestelling gedaan?
  • Via welk kanaal heb je besteld? (Winkel bestellingen ontvangen vanaf deze week pas een sms bericht)


Hi Serkan!

I have made my order already on (14/09/2019 16:54) and still no Sms or email about the delivery time.
My order number is : 304230991
And i have made it by Vodafone.nl
Could you give me more information about it please?
Im waiting already for 11 days without any information, today will not come anything, tomorrow will the the 12.
Thanks
nomisnl

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan wrote:
Hi all,

Goed om te lezen dat een groot deel inmiddels al het toestel in handen heeft of bericht heeft ontvangen over de verwachte levertijd. Ook lees ik dat sommigen helaas nog geen bericht hebben ontvangen. Om dit verder na te kijken zou ik graag het volgende willen weten:

Heb je nog geen sms ontvangen met de verwachte levertijd van je toestel?

  • Wanneer heb je de bestelling gedaan?
  • Via welk kanaal heb je besteld? (Winkel bestellingen ontvangen vanaf deze week pas een sms bericht)



  • zondag ochtend 15 september bevestigd
  • via vodafone.nl (zakelijk verlenging)
  • 304246831
Agostino

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
schijnbaar gebeurt er toch iets, ben benieuwd.

junr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer heb jij de bestelling gedaan ?
Agostino

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
junr wrote:
Wanneer heb jij de bestelling gedaan ?

Eerste bestelling vrijdag 13 sept, die ging niet goed en Vodafone heeft toen op 19 sept een nieuwe bestelling aangemaakt.
junr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Agostino wrote:

junr wrote:
Wanneer heb jij de bestelling gedaan ?
Eerste bestelling vrijdag 13 sept, die ging niet goed en Vodafone heeft toen op 19 sept een nieuwe bestelling aangemaakt.


en welke versie en kleur heb je besteld ?
Davy1991

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Serkan wrote:
Hi all,

Goed om te lezen dat een groot deel inmiddels al het toestel in handen heeft of bericht heeft ontvangen over de verwachte levertijd. Ook lees ik dat sommigen helaas nog geen bericht hebben ontvangen. Om dit verder na te kijken zou ik graag het volgende willen weten:

Heb je nog geen sms ontvangen met de verwachte levertijd van je toestel?

  • Wanneer heb je de bestelling gedaan?
  • Via welk kanaal heb je besteld? (Winkel bestellingen ontvangen vanaf deze week pas een sms bericht)


Besteld op vrijdag 13 september om 17:56
Tot op heden alleen een mail gehad over de vertraging, + een sms met ontvangstbevestiging.

Op de site staat: Status
Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. Per email of sms houden we je op de hoogte van je bestelling.

Bestelnummer
304147231
Apple iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green
Arjandewit

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vrijdag 13 september besteld, iPhone 11 Pro 256gb Midnight Green.
Eerst om 2:00 besteld, daarna om 6 uur weer want er ging iets niet goed in het systeem.
Bestelnummer is 304148191

Tot op heden helemaal niets gehoord, geen e-mail, geen sms, niets!

Het is frustrerend om te zien dat mensen die mijn versie iPhone en kleur later hebben besteld maar wel eerder hebben gekregen.
RVD98

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het blijft toch raar dat men weet dat de levertijden op de Vodafone site niet kloppen, als je belt ze dit meteen zeggen, maar na drie dagen op de site nog niks is veranderd (staat nogsteeds op beschikbaar en binnen 2-3 werkdagen)! Ik mijn iPhone 11 128GB in green op maandag in de winkel besteld, met de hoop dat dit volgens de levertijden geen weken zou gaan duren... Moet je alsnog 2-3 weken wachten. Ik hoop dat jullie de levertijden in ieder geval gaan aanpassen want zo is dat natuurlijk geen eerlijk beeld voor de mensen die bestellen..

Ondertussen zie ik nu dat bij het online bestellen (dus niet bij de levertijd site) er wel een geel tekentje staat met langere levertijd (rond de 5 werkdagen), alsnog klopt dit dan niet de 2-3 weken die ik heb gehoord. Hoe kan dit?
Jrsjrs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan wrote:
Hi all,

Goed om te lezen dat een groot deel inmiddels al het toestel in handen heeft of bericht heeft ontvangen over de verwachte levertijd. Ook lees ik dat sommigen helaas nog geen bericht hebben ontvangen. Om dit verder na te kijken zou ik graag het volgende willen weten:

Heb je nog geen sms ontvangen met de verwachte levertijd van je toestel?

  • Wanneer heb je de bestelling gedaan?
  • Via welk kanaal heb je besteld? (Winkel bestellingen ontvangen vanaf deze week pas een sms bericht)


Hi,

14-09-2019 om 18:24 de bevestiging gehad.
Op de vodafone site m’n abonnement verlengd.
bestelnummer: 304236681. Dag later de vertragingsmail gehad en verder geen enkele vorm van communicatie gezien. Kan het zeker geen pre-order noemen..
Fam.Arends

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vorige week maandag de iPhone 11 pro gepreorderd, maar ik heb nog steeds geen idee wanneer ik het toestel krijg. De winkel (Assen) kan geen duidelijkheid geven over wanneer hij wordt geleverd. Ik ben benieuwd of daar al meer over bekend is.
jesperspeedway

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
De Pro 64GB SG is onderweg 🙂

16-9 besteld, op 20-9 geannuleerd door Vodafone en op 20-9 nieuwe order door Vodafone aangemaakt.
Wendii

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan wrote:
Hi all,

Goed om te lezen dat een groot deel inmiddels al het toestel in handen heeft of bericht heeft ontvangen over de verwachte levertijd. Ook lees ik dat sommigen helaas nog geen bericht hebben ontvangen. Om dit verder na te kijken zou ik graag het volgende willen weten:

Heb je nog geen sms ontvangen met de verwachte levertijd van je toestel?

  • Wanneer heb je de bestelling gedaan?
  • Via welk kanaal heb je besteld? (Winkel bestellingen ontvangen vanaf deze week pas een sms bericht)




Bestelnummer: 304213511
Nog geen sms ontvangen helaas.

Bestelling geplaatst op 14 september uurtje of 15.00 ongeveer.
Iphone 11 Pro 64 GB Midnight Green
Bestelling in de winkel gedaan maar het is vreselijk stil vanaf Vodafone kant.

(Uiteraard begrip voor het feit dat jullie niet meer kunnen leveren dan dat jullie vanuit Apple geleverd krijgen!)
Maar ondertussen wel hopelijk snel duidelijkheid over de levering :wink:
rvduren

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie zojuist dat het wachten nog langer gaat duren, was het eerst van 1-10 oktober...nu van 9-15 .......ik dacht ik pre-order eens een keer:thinking:
shadyk

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
rvduren wrote:
I just see that the wait will take a little longer, it was first from October 1-10 ... now from 9-15 ....... I thought I'd pre-order once:thinking:


But the date has changed from 20th to 25th September I noticed. Does that mean that people who ordered before 20 September will definitely receive it next week? Serkan - any updates from you on this?
rvduren

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
shadyk wrote:

rvduren wrote:
I just see that the wait will take a little longer, it was first from October 1-10 ... now from 9-15 ....... I thought I'd pre-order once:thinking:
But the date has changed from 20th to 25th September I noticed. Does that mean that people who ordered before 20 September will definitely receive it next week? Serkan - any updates from you on this?


I hope....but my feeling tells me this means, everyone ordered before the 25th has to wait a bit longer. But Serkan, please tell us we are wrong :wink:
KrisP

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het wordt steeds gekker, 16-09 tegelijkertijd een iPhone Pro Max Green en Space Grey besteld. De groene is net afgeleverd en de zwarte staat nog steeds op ontvangen....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic