Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
Roy72

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
En hij is binnen
KrisP

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nog steeds geen update gehad or whatsoever... Serkan kan jij hier misschien wat meer licht op werpen?

304330491 ( Pro Max Space Gray 64GB ), 304329931 ( Pro Max Space Gray 64GB ) en 304321141 ( Pro Max Midnight Green 64GB ) zijn onze bestelnummers.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

BINNEN. Zo uitpakken.
Voor iedereen die nog wacht, veel succes. Tot later...
svdt

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan ik heb ook wederom nog steeds geen smsje gehad... kun jij mij meer info geven? ordernummer 304425001
kevztar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist een bericht gehad van Vodafone. Ze leveren morgen m'n iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green. Wellicht behoren jullie vandaag ook nog tot de gelukkigen!
svdt

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kevztar wrote:
Zojuist een bericht gehad van Vodafone. Ze leveren morgen m'n iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green. Wellicht behoren jullie vandaag ook nog tot de gelukkigen!


Wanneer besteld?
kevztar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
svdt wrote:

kevztar wrote:
Zojuist een bericht gehad van Vodafone. Ze leveren morgen m'n iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green. Wellicht behoren jullie vandaag ook nog tot de gelukkigen!
Wanneer besteld?


Zaterdagochtend 14 september rond 11 uur.
Jis85

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bij mij heeft PostNL vertraging opgelopen, heeft de hele tijd gestaan dat er vandaag bezorgd werd. Ik baal behoorlijk, heb vandaag speciaal vrij genomen en morgen een dagje weg gepland staan?
Iemand enig idee of er bij de buren bezorgd wordt? (Verlenging)
Bevestigingsnummer: 304139041
YoramH

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ben toch benieuwd waarom sommige (waaronder ik) nog steeds een radiostilte hebben vanuit Vodafone. Zelfs de live chat kan me niet van meer informatie voorzien.
lucbaltus

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
YoramH wrote:
Ben toch benieuwd waarom sommige (waaronder ik) nog steeds een radiostilte hebben vanuit Vodafone. Zelfs de live chat kan me niet van meer informatie voorzien.

Vraag ik me ook af. Ik krijg bij de live chat continu dat er niemand beschikbaar is en de ‘openingstijden’ van deze chat.
YoramH

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
lucbaltus wrote:

YoramH wrote:
Ben toch benieuwd waarom sommige (waaronder ik) nog steeds een radiostilte hebben vanuit Vodafone. Zelfs de live chat kan me niet van meer informatie voorzien.
Vraag ik me ook af. Ik krijg bij de live chat continu dat er niemand beschikbaar is en de ‘openingstijden’ van deze chat.

Het enige wat de livechat zegt is dat ik een bericht moet afwachten
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
11 pro Max midnight green, vandaag geleverd. Wat een telefoon.!!! Ondanks dat er aan het uiterlijk niet veel is gewijzigd.


YoramH

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Serkan al meer bekend waarom sommige mensen nog steeds niks gehoord hebben?
AppleiPhone

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op zaterdag direct na de launch dag besteld. Maar verder niks gehoord. Krijg het idee dat ik beter online had kunnen bestellen... iPhone pro green 265gb
dries81

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Beste Vodafone, bestel nummer 304173891 op zaterdag 14-9 om 9:00 pro Max 64 gb green besteld en niets meer vernomen. Hoe kan dat als ik in de 1e groep bestellingen zit en dit ook meerdere keren door de klantenservice is bevestigd?
dries81

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Serkan wrote:
All, even een praktische mededeling; ik ben morgen weer actief in dit topic. Maar jullie kunnen je vragen gerust stellen, dan reageer ik er morgen weer op.

Voor diegene vandaag die nog geen sms of e-mail hebben ontvangen: indien het een recente bestelling betreft ontvang je morgen bericht. In alle andere gevallen: ik heb deze vraag intern uitstaan, zodra ik hier een reactie op heb zal ik dit met jullie delen.

Dat is raar. Ik heb 14-9 besteld en tot op heden nog niets vernomen
Shirohana

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vrijdag de 13e een bestelling gedaan maar op een of andere manier is deze niet goed doorgekomen volgens de winkelmedewerker die ik gisteren sprak.
Ik heb daarom gisteren wederom een bestelling gedaan en alleen en bevestigingsmail gehad, maar , net als de vorige keer, geen order nummer.

Het lijkt alsof dezelfde situatie zich voordoet, ik hoor graag of het weer misgaat of dat mijn orderbevestiging incl. Order nummer onderweg is.
Densan8

Meedenker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Nee ik sla dit jaar over...deze Iphone 11 is niet mijn ding. Vreselijke plaatsing, uitsparing camera qua design...ik hou het nog even bij mijn IPhone XS max die ik net heb geüpdatet naar IOS 13. Op naar de Iphone 12. Succes met wachten op jullie bestelling...elk jaar weer hetzelfde gezeur hier. ?
YoramH

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Mijn iPhone 11 pro 64GB SG staat nu op uitlevering, zaterdagochtend besteld. Maar nog steeds geen bericht of email ontvangen van Vodafone
lucbaltus

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
YoramH wrote:
Mijn iPhone 11 pro 64GB SG staat nu op uitlevering, zaterdagochtend besteld. Maar nog steeds geen bericht of email ontvangen van Vodafone


Hier hetzelfde, ook op uitlevering maar geen berichtgeving
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic