Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
nv1234

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan wrote:
Vanochtend ben ik gebeld door Vodafone dat er iets mis was gegaan met de krediet check tijdens mijn bestelling. Alle gegevens opnieuw doorgegeven en ja hoor een nieuwe order aangemaakt ipv de oude te aanvullen.. Dus nu maar de hele order zelf geannuleerd! Veel succes en geduld voor de rest. vodafone nooit meer. Slechtste klantenservice, chat onbereikbaar wanneer nodig.
Hier hetzelfde moest zelf bellen wat er was en daarna kreeg ik inderdaad ook een nieuw ordernummer en oude verviel dus! Ik ga morgen ook eens kijken bij een andere provider had wel even maandag contact hierover opgenomen kunnen worden ofniet?
nv1234 Sezai Ik kan mij goed voorstellen dat dit heel erg vervelend is natuurlijk. Ik weet niet precies wat hier de reden van is en ik had jullie graag morgen al het toestel willen bezorgen, maar helaas heb ik die mogelijkheid niet. Indien jullie nog een order hebben en deze willen behouden dan kan ik wellicht daarover nog het een en ander voor laten nakijken. Ik hoor het graag.

Zie PM 🙂 Serkan
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Juriaan80 wrote:
Hehe, ik heb gisteren pas mijn 64gb pro en dan de groene besteld... Als ik het zo lees, kan ik voorlopig rustig genieten van mijn huidige telefoon. Maar ik heb geen haast. Ben benieuwd naar eerste gebruikers ervaringen, met name de foto-mogelijkheden.

Have fun all!

Sportief! Juriaan80 :wink:
RobinG1

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Serkan wrote:

RobinG1 wrote:
Net een smsje gehad daf ze me telefoon eind week 40 denken te kunnen leveren. Nou lekker dan, ik om 14:00 uur vorige week vrijdag op tijd erbij hebben hun 2 keer een fout gemaakt waardoor ik pas afgelopen maandag een nieuwe succesvolle order heb kunnen laten maken!! Betreft een pro 256gb midnight green
RobinG1 Wat is er precies mis gegaan tijdens je andere order(s)?


de order van vrijdag was dezelfde avond ineens geannuleerd (wat bij meerdere was gebeurd) dus ik zaterdag om 8:00 uur direct gebeld hebben ze een nieuwe order geplaatst, alles netjes doorgegeven (mijn lasten etc). Ik voor de zekerheid maandag teruggebeld want hij stond nog steeds op ‘partially validated’. Wat bleek, had uw collega van zaterdag niet mijn netto loon en vaste lasten ingevuld. Dus maandag WEER een nieuwe order gemaakt en deze is nu goed maar sta ik lekker achter aan in het rijtje! ?
Sezai

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Serkan wrote:

nv1234 wrote:

Sezai wrote:
Vanochtend ben ik gebeld door Vodafone dat er iets mis was gegaan met de krediet check tijdens mijn bestelling. Alle gegevens opnieuw doorgegeven en ja hoor een nieuwe order aangemaakt ipv de oude te aanvullen.. Dus nu maar de hele order zelf geannuleerd! Veel succes en geduld voor de rest. vodafone nooit meer. Slechtste klantenservice, chat onbereikbaar wanneer nodig.
Hier hetzelfde moest zelf bellen wat er was en daarna kreeg ik inderdaad ook een nieuw ordernummer en oude verviel dus!
Ik ga morgen ook eens kijken bij een andere provider had wel even maandag contact hierover opgenomen kunnen worden ofniet?
nv1234 Sezai Ik kan mij goed voorstellen dat dit heel erg vervelend is natuurlijk. Ik weet niet precies wat hier de reden van is en ik had jullie graag morgen al het toestel willen bezorgen, maar helaas heb ik die mogelijkheid niet. Indien jullie nog een order hebben en deze willen behouden dan kan ik wellicht daarover nog het een en ander voor laten nakijken. Ik hoor het graag.

Order heb ik zelf al geannuleerd, binnenkort ook mijn aflopende contract opzeggen. Service nadat er geklaagd
wordt is geen service meer voor mij. Waar waren jullie al die tijd toen mijn order “ontbrekende” gegevens had? Waar een kloksken luidt daar is een kapel.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
ICara wrote:

ICara wrote:
Goedemorgen,

Ik heb een iPhone 11 op vrijdag besteld, met Vodafone next en een Friends and family code.
ik had nog geen email op dinsdag gekregen, dus ik heb contact met Vodafone genomen. Niemand kon mijn bestelling zien. Na 3 bellen en 2 chat, zei een medewerker dat friends and family heeft een backlog van 5dagen. Is dat juist? Ik denk dat het betekent dat Ik nog niet in de rij ben. Iemand in de zelfde situatie?

sorry, mijn Nederlands is niet zo goed (Ik ben italiaans)
Serkan could You please reply to my message? Thank you!


Hi ICara, normaal gesproken worden die bestellingen op dezelfde manier als alle andere bestellingen verwerkt. Was je bestelling uiteindelijk wel te zien in het systeem of nog niet? Zo niet, heb je hier wel een e-mail over ontvangen?
Deem

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan wrote:
hoe kan het zijn dat mensen al een sms hebben gehad die veel later hebben besteld dan ik? Ik was vrijdags om 14uur in de winkel om hem te pre orderen en heb nog niks gehoord
Deem Heb je wel een bevestiging gehad dan? Ligt er ook aan welk model en kleur je hebt besteld. Anders even klantenservice bellen lijkt me. Succes!
Deem Ruud001 TomW1 Zie mijn update: Ik heb in de winkel besteld Klanten die in de winkel een bestelling hebben gedaan ontvangen deze week nog geen sms bericht. Indien een toestel op voorraad is word je door de betreffende winkel gebeld. Geen update ontvangen van de winkel? Dan ontvang je volgende week een sms bericht met informatie over de levering van je toestel.


klantenservice verteld mij net dat mijn bestelling niet vertraagd is en ik vandaag sws bericht kan verwachten. beetje tegenstrijdig dit?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Deem ik heb ook niet gezegd dat je bestelling is vertraagd. Bestellingen die in de winkel zijn gedaan ontvangen deze week geen sms bericht. Indien je toestel deze week wordt geleverd/is op te halen, krijg je een telefoontje van de betreffende winkel. Indien dit niet het geval is, ontvang je volgende week een bericht met de verwachte levertijd.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
All, even een praktische mededeling; ik ben morgen weer actief in dit topic. Maar jullie kunnen je vragen gerust stellen, dan reageer ik er morgen weer op.

Voor diegene vandaag die nog geen sms of e-mail hebben ontvangen: indien het een recente bestelling betreft ontvang je morgen bericht. In alle andere gevallen: ik heb deze vraag intern uitstaan, zodra ik hier een reactie op heb zal ik dit met jullie delen.
Deem

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan wrote:
Deem ik heb ook niet gezegd dat je bestelling is vertraagd. Bestellingen die in de winkel zijn gedaan ontvangen deze week geen sms bericht. Indien je toestel deze week wordt geleverd/is op te halen, krijg je een telefoontje van de betreffende winkel. Indien dit niet het geval is, ontvang je volgende week een bericht met de verwachte levertijd.

dat bedoelde ik niet met tegenstrijdig. Je zegt dat mensen die in de winkel besteld hebben geen bericht ontvangen, en de klantenservice zegt van wel. Maar maakt niet uit, ik wacht het even af tot volgende week.
killafist

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn bestelling staat nogsteeds op ontvangen.... had toch wel gehoopt dat dit allemaal wat soepeler zou lopen...
napos

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Het begint weer erg veel op vorige keer te lijken met die iPhone X. Het is dat je een dief van je eigen portemonnee bent om als Ziggo klant niet met Vodafone in zee te gaan, maar het begint weer aardig te jeuken eigenlijk.
ICara

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan wrote:
Goedemorgen, Ik heb een iPhone 11 op vrijdag besteld, met Vodafone next en een Friends and family code. ik had nog geen email op dinsdag gekregen, dus ik heb contact met Vodafone genomen. Niemand kon mijn bestelling zien. Na 3 bellen en 2 chat, zei een medewerker dat friends and family heeft een backlog van 5dagen. Is dat juist? Ik denk dat het betekent dat Ik nog niet in de rij ben. Iemand in de zelfde situatie? sorry, mijn Nederlands is niet zo goed (Ik ben italiaans)
Serkan could You please reply to my message? Thank you!
Hi ICara, normaal gesproken worden die bestellingen op dezelfde manier als alle andere bestellingen verwerkt. Was je bestelling uiteindelijk wel te zien in het systeem of nog niet? Zo niet, heb je hier wel een e-mail over ontvangen?

Dear Serkan,

I write in English because that’s easier for me. Let me know if that’s fine, otherwise I will write in dutch. One medewerker could see the order in the end but was not visible in the system normally, I don’t know how she could find it. I haven’t rexeived any email so far, nor I can see anything on my Vodafone personal page. As extra information, this was with Vodafone next and the friends and family code.
RobinG1

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Zojuist mijn verlenging geannuleerd en heb via belsimpel weer verlengd (zelfde contract en ook 256gb midnight green)

Morgen in huis 😉
Brygga

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan in mijn besteloverzicht staan 4 bestellingen, 3 geannuleerd en 1 wordt verwerkt. nummer 304072271 is zelfs vrijdag om 15.04 bevestigd, maar uiteindelijk is nummer 304181301 bevestigd op zaterdagochtend en mag ik nu 2 weken extra wachten. Kun jij nog iets doen?
YoramH

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
djordyolijve napos jullie al berichtje gehad?
djordyolijve

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
YoramH wrote:
djordyolijve napos jullie al berichtje gehad?

Order geannuleerd, opnieuw besteld via belsimpel, krijg hem nu morgen thuisbezorgd. Overal binnen Vodafone hoor ik andere dingen, zelfs onzin over dat de verschillende modellen andere leverdata hadden, dat was voor mij de druppel.
napos

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
YoramH wrote:
djordyolijve napos jullie al berichtje gehad?


Nee, helemaal niks. Status staat nog steeds op "bestelling ontvangen", geen SMS, geen mail, helemaal niks.
Emre89

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
.
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Emre89 wrote:
Ik had vanochtend al een track & trace code ontvangen alleen is deze code nog niet bekend bij postnl, enig idee wanneer deze geactiveerd word?

Bij mij is de code wel herkend maar pakket is ook nog niet in sorteerproces. Op Tweakers bij sommige is dit ook nog zo. Hopelijk vannacht.

edit: pakket komt net bij PostNL binnen.
Emre89

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
knoesss wrote:

Emre89 wrote:
Ik had vanochtend al een track & trace code ontvangen alleen is deze code nog niet bekend bij postnl, enig idee wanneer deze geactiveerd word?
Bij mij is de code wel herkend maar pakket is ook nog niet in sorteerproces. Op Tweakers bij sommige is dit ook nog zo. Hopelijk vannacht.

edit: pakket komt net bij PostNL binnen.

? Op het moment dat ik deze vraag heb gesteld kreeg ik een mail binnen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic