Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Ruud001 wrote:

Toen was alles heel hectisch. Nieuw model toen de X. Vorig jaar mijn Max op de dag van release ontvangen. En ik verwacht dit jaar ook geen problemen, als je er op tijd bij bent. Het "nieuwe" is van het model af. Zal volgend jaar waarschijnlijk anders zijn als Apple met een nieuw model uit komt.
Succes allen. Ik twijfel nog ff.

Jij verwacht dat apple een nieuw model uitbrengt? Ik denk het niet, misschien weer een camera erbij of een iets kleinere notch.
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Serkan wrote:

KWH wrote:

Energieboy wrote:

KWH wrote:
Ik mag al een jaar verlengen, en wil deze keer gaan voor de iphone 11 pro. Moet ik dan pre-orderen op de pre order pagina of via mijn vodafone verlengen? Thanks voor de hulp alvast gr Kim
Dan kan je vrijdag 13 september vanaf 14:00 uur een pre-order aanvragen met verlenging van je abonnement.
Maar is dat dus vanaf mijn vodafone omgeving of via de pre order link, dus vanaf waar op de site?
Hi KWH, welkom op de Vodafone Community! Indien je gaat verlengen dien je via My Vodafone een bestelling te plaatsen.

Oh jee, niet via bellen? Hmmm, dan heb ik me zojuist verkeerd laten voorlichten door de klantenservice. Maar geen probleem, dan weten we dit nu ook 🙂 - Sorry KWH, dacht dat ik de juiste info had gekregen.
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
Teazy wrote:

Ruud001 wrote:
Toen was alles heel hectisch. Nieuw model toen de X. Vorig jaar mijn Max op de dag van release ontvangen. En ik verwacht dit jaar ook geen problemen, als je er op tijd bij bent. Het "nieuwe" is van het model af. Zal volgend jaar waarschijnlijk anders zijn als Apple met een nieuw model uit komt.
Succes allen. Ik twijfel nog ff.
Jij verwacht dat apple een nieuw model uitbrengt? Ik denk het niet, misschien weer een camera erbij of een iets kleinere notch.

Volgend jaar zullen ze echt met wat anders moeten komen. In ieder geval vernieuwen. Zal zeker gebeuren. Dus nu nog even met deze modellen een jaartje verder.
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Energieboy wrote:
Oh jee, niet via bellen? Hmmm, dan heb ik me zojuist verkeerd laten voorlichten door de klantenservice. Maar geen probleem, dan weten we dit nu ook 🙂 - Sorry KWH, dacht dat ik de juiste info had gekregen.

Ik bel altijd, krijg je de beste deal. Als ik via my vodafone moet bestellen, dan ben ik weg! Het is elke keer al een gedoe om een goede deal te krijgen, want vodafone snapt pas wat klantenrelaties onderhouden is, wanneer je het daar 100 mensen uitlegt.

Een collega van me zit bij KPN en die geven echt een persoonlijke aanbieding. Die komen daar uit zichzelf mee op de proppen. Echter als nieuwe klant is het gewoon te duur bij KPN, maar als je er een tijdje zit is het top (qua prijs).
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Energieboy wrote:

Serkan wrote:

KWH wrote:

Energieboy wrote:

KWH wrote:
Ik mag al een jaar verlengen, en wil deze keer gaan voor de iphone 11 pro. Moet ik dan pre-orderen op de pre order pagina of via mijn vodafone verlengen? Thanks voor de hulp alvast gr Kim
Dan kan je vrijdag 13 september vanaf 14:00 uur een pre-order aanvragen met verlenging van je abonnement.
Maar is dat dus vanaf mijn vodafone omgeving of via de pre order link, dus vanaf waar op de site?
Hi KWH, welkom op de Vodafone Community! Indien je gaat verlengen dien je via My Vodafone een bestelling te plaatsen.
Oh jee, niet via bellen? Hmmm, dan heb ik me zojuist verkeerd laten voorlichten door de klantenservice. Maar geen probleem, dan weten we dit nu ook 🙂 - Sorry KWH, dacht dat ik de juiste info had gekregen.

Energieboy Jawel bellen gaat ook! Ik bedoelde alleen aan te geven dat een verlenging (digitaal) via je My Vodafone omgeving dient te doen. Maar je kunt dus ook bellen of langs de winkel. KWH Teazy
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Bedankt voor de info Serkan
Dan liepen we even langs elkaar heen 🙂

Weet nog steeds niet of ik ga bestellen of niet 😞
ClairevH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Teazy wrote:

Energieboy wrote:
Oh jee, niet via bellen? Hmmm, dan heb ik me zojuist verkeerd laten voorlichten door de klantenservice. Maar geen probleem, dan weten we dit nu ook 🙂 - Sorry KWH, dacht dat ik de juiste info had gekregen.
Ik bel altijd, krijg je de beste deal. Als ik via my vodafone moet bestellen, dan ben ik weg! Het is elke keer al een gedoe om een goede deal te krijgen, want vodafone snapt pas wat klantenrelaties onderhouden is, wanneer je het daar 100 mensen uitlegt.

Een collega van me zit bij KPN en die geven echt een persoonlijke aanbieding. Die komen daar uit zichzelf mee op de proppen. Echter als nieuwe klant is het gewoon te duur bij KPN, maar als je er een tijdje zit is het top (qua prijs).


Het blijft jammer dat Vodafone geen betere prijzen/aanbiedingen biedt aan mensen die al heel lang klant zijn.. Het wordt steeds aantrekkelijker om elders te gaan kijken.
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
ClairevH wrote:

Het blijft jammer dat Vodafone geen betere prijzen/aanbiedingen biedt aan mensen die al heel lang klant zijn.. Het wordt steeds aantrekkelijker om elders te gaan kijken.

Weet ik nog niet, er zijn nog geen prijzen hier online om mee te kunnen vergelijken 🙂
Afwachten dus tot morgen (over 23 uur) 🙂
ClairevH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik weet uit ervaring Energieboy dat Vodafone niets speciaals doet met mooie korting o.i.d. Ik wacht het even af (want in de markt voor nieuwe iphone nu mijn 6 op instorten staat) maar anders stap ik toch over op ander..
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Ja, alles kan.
Gewoon even wachten. We hoeven niet allemaal de eerste te zijn voor een nieuwe iPhone. Zou ook eerst gaan vergelijken en toch even bellen en vragen wat Vodafone voor je kan doen.
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
ClairevH wrote:
Het blijft jammer dat Vodafone geen betere prijzen/aanbiedingen biedt aan mensen die al heel lang klant zijn.. Het wordt steeds aantrekkelijker om elders te gaan kijken.

Precies en voor de ziggo combi hoef je het ook niet te doen. Ik kijk nog amper tv, alleen natuurprogrammas. Maar zelfs bij de betaalde zenders is het herhaling op herhaling. We zullen wel zien wat ze aanbieden. Heb vorige keer toestel los op marktplaats gehaald en een sim only genomen, eindstand goedkoper uit.
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Ziggo dan misschien niet maar korting bij Vodafone en dubbel data, dat is toch wel lekker?! Vinden wij wel!
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Energieboy wrote:
Apple's paradepaartje iPhone 11 Pro is prachtig hoor, maar mist innovatie.
Maar goed mijn twijfel is toch wel wat meer dan die 10%, jammer genoeg.

Ook al omdat ik zit te denken aan een iWatch.


Wat is een iWatch?
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Hi Niek
Dat is mijn benaming voor de Apple Watch.
Duhhh - het schrijft korter, iWatch
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Energieboy wrote:
Ziggo dan misschien niet maar korting bij Vodafone en dubbel data, dat is toch wel lekker?! Vinden wij wel!

Jouw enthousiasme voor vodafone lijkt bijna onwerkelijk en je werkt er niet eens :joy: Maar zonder gekheid, concurrenten geven net zo veel, al dan niet meer data. Dat je dubbele data krijgt bij vodaziggo wil niet zeggen dat het in totaal meer is dan bij een concurrent.
Emre89

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hoe snel gaan jullie op dat refresh knop drukken ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Teazy wrote:

Energieboy wrote:
Ziggo dan misschien niet maar korting bij Vodafone en dubbel data, dat is toch wel lekker?! Vinden wij wel!
Jouw enthousiasme voor vodafone lijkt bijna onwerkelijk en je werkt er niet eens :joy: Maar zonder gekheid, concurrenten geven net zo veel, al dan niet meer data. Dat je dubbele data krijgt bij vodaziggo wil niet zeggen dat het in totaal meer is dan bij een concurrent.

Ja, lekker he... snap ook niet waarom ik dat ben.
Heb verder toch niets met het bedrijf, alleen dat ik klant ben en een abonnement heb :blush:
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Emre89 wrote:
Hoe snel gaan jullie op dat refresh knop drukken ?

Heel snel... om de mensen, die hem graag willen, nog iets langer te laten wachten 🙂
HAHAHA, nee.... dat is gemeen natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Energieboy wrote:
Ja, lekker he... snap ook niet waarom ik dat ben.
Heb verder toch niets met het bedrijf, alleen dat ik klant ben en een abonnement heb :blush:

Je bent zeker nog nooit goed genaaid door ze?:rofl:
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Teazy wrote:

Energieboy wrote:
Ja, lekker he... snap ook niet waarom ik dat ben.
Heb verder toch niets met het bedrijf, alleen dat ik klant ben en een abonnement heb :blush:
Je bent zeker nog nooit goed genaaid door ze?:rofl:

Nou, als je het op die manier zegt, NOPE
Ondertussen al bij verschillende providers gezeten en als je dan het woord genaaid wilt noemen, dan ben ik bij verschillende andere providers, aardig genaaid (incl. de sub bedrijfjes die dan leuke goedkope aanbiedingen hebben of zeggen de beste te zijn en dat je dan een jaar aan het ergeren bent omdat het niet zo is en snel weg wil).

Maar goed, dit is wel erg OFFtopic :thinking:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic